1

Onderwerp: Pinguins van negerzoenen

Hoi allemaal!

Ik kwam op het forum de leuke pinguins tegen gemaakt van negerzoenen en deze wil ik graag maken als afscheid van mijn klasje. Ik heb vrijdag te horen gekregen dat ik geslaagd ben voor de PABO  :D  :)   en ga donderdag afscheid nemen van mijn 23 kleutertjes! Nu leek me de pinguins wel erg schattig en vroeg me af of iemand weet of er reuze negerzoenen zijn, zodat de traktatie wat groter is. Ook wil ik er nog iets bij doen, maar vanwege de drukte met mijn huisje (mijn vriend en ik gaan samenwonen!) is mijn fantasie eventjes offline haha. Dus hoop dat jullie me kunnen helpen?  :o
Alvast bedankt!  :)

2

Re: Pinguins van negerzoenen

Ik weet niet beter dan dat je een gewoon formaat hebt en kleintjes.
Voor kleuters (gezien mijn eigen kinderen van bijna 4 en 5 (en een half) lijkt mij zo´n gewone negerzoen groot zat.

Zoek je een printje? Pb mij gerust.

3

Ik heb ze laatst gemaakt van het gewone formaat. Als daar dan fondant of marsepein opzit, is het zo al een hele hap hoor, zeker voor kleuters verwacht ik.

Voor dat 'iets' erbij heb ik helaas ook geen idee. Succes ermee! Denk dat ze heel blij zullen zijn met de pinguïns!

Geluk kun je niet kopen, cupcakes wel!
Kijk ook eens op mijn facebookpagina: www.facebook.com/cupcakesvanlisa

4

Dikmans zijn groter dan buijs negerzoenen ik heb die gebruikt. Ik had er een.potje klei bij gedaan (4 voor 1,50euro) of had je er wat eetbaars bijgewild...

natie.83 schreef:

Dikmans zijn groter dan buijs negerzoenen ik heb die gebruikt. Ik had er een.potje klei bij gedaan (4 voor 1,50euro) of had je er wat eetbaars bijgewild...

Dat is idd ook leuk! Was dat ook voor een traktatie? Waarkun je die zoenen en klei halen?

6

Je kan ook zelf grote negerzoenen maken.
Recept staat bij Rudolph (24 kitchen)!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

7

Die zoenen waren van Dikmans en ik had er een potje klei bij gedaan en bij de xenos gekocht de Dikmans negerzoenen had ik bij jumbo gekocht maar er zijn vast merr supermarkten die ze verkopen

8

Ja mijn zoontje had het getrakteerd ik heb ze in bonbon zakjes gedaan bij de jamin gekocht eerst het potje klei erin en daarboven op de pinguin negerzoenen lintje erom en klaar

9

ik zou de neger zoenen niet groter maken zo als andere ook al schreven het is al een hele hap en het zijn kleuters
gewone negerzoenen is al leuk zat
succes