76

Re: Eerste bruidstaart, maar helaas zeer zware omstandigheden...

Bakker81 schreef:

Wow!!! Wat een ontzettend mooie taart!
Wel een heftig verhaal zeg. Toch fijn dat de taart nog net af was en dat je moeder ermee kon helpen.

Daarnaast heb ik een vraagje aan je, zelf mag ik binnenkort ook mijn eerste bruidstaart maken. En wilde het eigenlijk ook zo doen, zoals jij hem nu hebt. Alleen zag ik op internet een andere etagere (van kunststof), maar die van jou ziet er volgens mij veel steviger uit en ik wil ook zoiets maken met steeds kleiner wordende taarten (25, 20 en 15 cm.) Mag ik vragen waar je de standaard vandaan hebt?? Ik ben er heel benieuwd naar.

Verder natuurlijk heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd.

Groetjes,
Eline

Hoi Eline,

Dankjewel voor je reactie. Dit is de standaard: http://www.deleukstetaartenshop.nl/adva … =0&y=0
Hij is heel erg mooi en prima te gebruiken voor de maten die jij gaat gebuiken, ik heb precies dezelfde maten gebruikt. Was wel moeilijk in elkaar te zetten, dus bestel op tijd en zorg voor mannenkracht. Wij hadden zelfs andere schroeven nodig, omdat het niet paste. Succes ermee en veel plezier gewenst met het maken van je eerste bruidstaart!

Groetjes, Denise.

77

Jeetje, wat heftig! Je bent zo jong!
Heel veel sterkte..

Je taart is iig prachtig!

Inmiddels zit kuur 1 in je lijf! Hoop zo dat het goed gegaan is.....

79

Hele mooie taart! En heel veel sterkte!

Geluk kun je niet kopen, cupcakes wel!
Kijk ook eens op mijn facebookpagina: www.facebook.com/cupcakesvanlisa

80

wat heftig zeg!! heel knap na zulk nieuws!!! maar alle 3 zijn erg mooi gedaan, super strak en hele mooie decoraties!!

sterkte de komende periode!!

Ik zat nog even aan je te denken en vroeg me af of we (van forum) misschien ook iets voor je kunnen betekenen aankomende jaar. Zelf  heb ik tijdens een heftige ziekteperiode veel afleiding gezocht en geprobeerd alles zo normaal mogelijk te laten doorgaan.
Aan mensen in mijn omgeving heb ik toen gevraagd naar hun favoriete boeken/boektitels, en heb daar flink wat van gelezen, had daar toen ook meer dan genoeg tijd voor  :s
Of misschien heb je een ander idee/vraag ! Gewoon neerzetten hoor ! Je kunt nu alle steun wel gebruiken.