1

Onderwerp: Mening gevraagd. kan een buikentaart als iemand al bevallen is?

Hoi iedereen,

Ik wil heel graag een keer een bolle buikentaart maken en mijn nicht is zwanger :D. Nu vraag ik mij af of zo een taart ook kan geven als felicitatie wanneer ze is bevallen? (ze is nu 6 maanden dus t is nog niet zo ver hoor :P)

Meestal zie ik op het forum dat ze voor babyshowers zijn enzo maar ik weet niet of ze die geeft, of dat iemand die organiseert voor haar. Ik heb het helaas te druk en ken te weinig vriendinnen van haar om dat op touw te zetten anders zou ik dat proberen.

Maar wat denken jullie kan ik alsnog een buiktaart maken?

Nara

2

Re: Mening gevraagd. kan een buikentaart als iemand al bevallen is?

Ik ga even van mezelf uit, maar mijn buik was nog behoorlijk toen de kleine (al lang) geboren was  :/ "Als in mama, zit er nóg een baby in jouw buik?"  O-) Dus nee, ik zou niet blij zijn met een buiktaart  O-)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Als ik van mezelf uit ga zou ik er ook niet heel blij mee zijn geweest na mijn bevallingen! Is ze niet jarig in haar nog zwangere maanden?
En anders geef je het zomaar, als je op de koffie gaat?

Taart!!

4

en als ik een baby zoals uit een FI mold op de buik leg met bijv de tekst er omheen "welkom" en de "naam" zou je t dan nog steeds niet leuk vinden?

Ik ben 22 en ik vind t zelf gewoon super leuke taarten dus ik weet t niet vandaar ook mijn topic:P Het is trouwens haar eerste kindje.

anders moet ik m gewoon eerder maken en eerder geven maar t is zo een grote taart voor hun 2en dus dat vind ik ook lastig:P

gewoon een babyshower organiseren ;) heb je gelijk een smoes om die taart te maken :P

(heb ik ook gedaan voor mijn zusje)

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

6

Biebje schreef:

Als ik van mezelf uit ga zou ik er ook niet heel blij mee zijn geweest na mijn bevallingen! Is ze niet jarig in haar nog zwangere maanden?
En anders geef je het zomaar, als je op de koffie gaat?

helaas niet ze is in juni pas jarig en in maart al uitgerekend, misschien wel voor de koffie dan.

pennyroyaltea schreef:

gewoon een babyshower organiseren ;) heb je gelijk een smoes om die taart te maken :P

(heb ik ook gedaan voor mijn zusje)

Zo vaak zie haar niet, dus ik ken haar vriendinnen niet, en ik ben nogal druk dus een taartje maken lukt wel maar de rest zou ik heel leuk vinden om te doen maar ik ben bang dat ik de tijd niet heb :( Maar ik ga wel even informeren bij mijn tante of ze iets van plan zijn.

--------------

bedankt voor jullie reacties zou t ook zo vervelend vinden met een taart aan te komen waar ik hard aan heb gewerkt op een moment dat t niet leuk meer is :P

Ik ben 27 zelf 6mnd geleden bevallen en gek van zwangere buiktaarten... Maar ik had er na mijn bevalling ook niet graag eentje gehad..

Ik heb ook voor mijn nicht een keer zo'n taart gemaakt toen ik op de koffie ging en ik wist dat mijn broerthe er ook zou zijn. Vond ze hardstikke leuk!! En wat er overblijft kan ze ook nog later eten met manlief of als er vriendinnen langskomen

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl

8

Jolly-Joycie schreef:

Ik ben 27 zelf 6mnd geleden bevallen en gek van zwangere buiktaarten... Maar ik had er na mijn bevalling ook niet graag eentje gehad..

Ik heb ook voor mijn nicht een keer zo'n taart gemaakt toen ik op de koffie ging en ik wist dat mijn broerthe er ook zou zijn. Vond ze hardstikke leuk!! En wat er overblijft kan ze ook nog later eten met manlief of als er vriendinnen langskomen

bedankt ik denk dat ik genoeg weet ik ga kijken of ik alles in huis heb om m te bakken want ik ga zondag met mn moeder op de koffie bij haar :)

9

Dit is de bruidstaart die ik voor haar en haar man heb gemaakt.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=208654

Nu dacht ik de buik taart te bekleden met wit met een impression patroon erin en een mooie roze strik tussen de borsten en buik. En een paar roze vlinders op de buik.
Wat denken jullie??

10

klinkt goed hoor... je kunt t natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt :)

Dit is de taart die ik toen had gemaakt voor mn nicht.. heb m hier nooit gepost :)

Ik had eigenlijk nog zo'n stukje bekleding extra gewild voor t jurkjes-effect maar ik was toen nog niet zo'n ervaren bakster en dat was niet gelukt... ik zou een tweede keer denk ik ook de tepels en navel iets minder prominent maken.. alhoewel ik daar toch vaak hele positieve reacties op krijg als vrienden mn taart zien...

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/p206x206/270359_208328695879418_150642_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/268785_208329349212686_797433_n.jpg

Mijn nicht in t witte shirt :)

www.loveatfirstbite.nl

11

mooie taart hoor. ik weet nog niet of ik huid laat zien in ieder geval geen tepels erdoor want ze zijn nog al gelovig en sommige dingen vatten ze snel verkeerd op dus ik ga liever voor de veilige weg :P de navel vind ik wel leuk.
en ik denk dat ik wel t jurkjes effect wil proberen :D

Weet je nog hoe groot het onderbord was?

12

haha! mijn nicht (en ikzelf) ook hoor ;) Nouja, gelovig maar dingen snel verkeerd opvatten doen we niet geloof ik .

Als je zwanger bent gaat alles uitsteken.. daar is niets seksueels aan toch? maar ik snap dat je t risico niet wilt nemen

Het onderbord was geloof ik 30x30 maar weet t niet meer zeker.. hun dochtertje is ondertussen al 1,5 :)

www.loveatfirstbite.nl