Onderwerp: Nieuwe website
Ik heb al een hele tijd een flash website maar heel veel mensen die internetten met hun tab of ipad kunnen dit niet openen, ook telefoons en apples konden mijn site niet openen.
duss..
dan maar een nieuwe:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Nieuwe website
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb al een hele tijd een flash website maar heel veel mensen die internetten met hun tab of ipad kunnen dit niet openen, ook telefoons en apples konden mijn site niet openen.
duss..
dan maar een nieuwe:
wauw, ik vind hem erg mooi. en de fotogallerij is ook erg mooi en overzichtelijk!
super hoor!
Ik zie niks... nou kan het zijn dat niet alle plugins bij mij up-to-date zijn, maar als ik dat heb, zullen er ongetwijfeld anderen dat ook hebben.
Ik zie je logo, en verder niets. Ik heb Firefox 18.0.1
hmm raar... is een html5 website... geen idee hoe dat kan.. hebben meer mensen hier last van?
nee, ik kan je site zowel op de pc, als op mijn mobiel bekijken.
wel vraagt google steeds of hij je site vertalen moet....
(eh nee, ik kan wel nl )
Ik heb het op mijn laptop (ook FF) ook, in Internet Explorer en Chrome niet (daar zie ik dus wel je site; ziet er mooi uit ).
Ik heb ook firefox 18.0.1, maar ik zie hem wel gewoon goed. Maar ik heb wel ubuntu, ik weet niet of dat ook nog wat uitmaakt.
raar.. maar goed.. ik weet ook ff niet wat ik er aan kan doen
ziet er mooi uit
misschien nog als tip ik zou de foto's met de balkjes (/de taart, /de bruidstaart, /de workshops en /het boek) of alleen de balkjes ook aanklikbaar maken als link naar de pagina's
Ik probeerde deze aan te klikken en zag daarna pas dat erboven een menu balk stond.
owja dat is ook een goede!!
Ik ga eens kijken of dat gaat lukken
gelukt, als het op de foto klikt dan linkt hij door!
gelukt, als het op de foto klikt dan linkt hij door!
super
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Nieuwe website