1

Onderwerp: [FEEDBACK] mijn aller-eerste taart!!

Deze week mijn aller eerste taart gemaakt. Hij was voor mijn moeder. Ze maakt al bijna haar hele leven muziek, dus een muziektaart! Mijn zusje heeft de notenbalken erop gemaakt met icing en de kleinste spuitmondjes. Het is de muziek van lang-zal-ze-leven (is mij verteld, ik kan geen noten lezen). Verder is hij bekleed met fondant en gevuld met roomkaascreme en zelfgemaakte frambozen jam, gebonden met gelatine ipv geleisuiker zodat hij niet te zoet zou zijn.
Tips zijn altijd welkom, het is immers mijn eerste taart.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CKJR7DMD-D.jpg

Mijn moeder vond hem trouwens erg mooi en iedereen vond hem heel lekker  :D

2

Re: [FEEDBACK] mijn aller-eerste taart!!

Ik vind hem erg mooi geworden! Zeker voor een eerste taart!!! Knap dat je zus de notenbalken heeft gespoten! Is een precies werkje!
Ik kan alleen niet goed zien of je foto nu iets scheef is genomen of je bovenste taart iets verzakt. Heb je dowels gebruikt om je taar te steunen?
Erg leuk hoor!!

3

haha, de foto is scheef, moest gauw foto's maken om op tijd op de verjaardag te zijn. Ik heb dowels gebruikt en de taart is niet verzakt, gelukkig. Hij heeft de autorit ook goed overleeft met al die sneeuw en drempels, dat was ook wel spannend.

4

Zo zeg, voor een allereerste taart is die niet slecht!!

Voor een tweede of derde (of tiende) ook niet trouwens...  :thumb:

Prachtige taart, hoor. En voor een eerste..  :thumb: Wat een leuk idee, die muzieklijn!

6

Bedankt voor jullie lieve reacties!
Ik ga zeker vaker taarten bakken en heb al een verlanglijstje van bakspullen dat veel te lang is volgens mijn vriend  :P  :lol:

7

:shh: je moet gewoon niet alles vertellen O-)  ;)

Ik vind 'm prachtig, zeker voor een eerste :Y
De meesten beginnen met iets simpels, jij met een stapel, een lussenstrik met muziekdingessleutel er bovenuit.... :thumb:  :thumb:  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

8

jep die muzieksleutel, toppertje! ga ik onthouden

Taart Smakelijk is de naam