1

Onderwerp: Bubble guppie's

Mijn jongste dochter werd gisteren 3 en besloot op de laatste avond voor haar verjaardag dat het toch een bubble guppie taart moest worden... op haar verjaardag om 6 uur in de ochtend zat mama te boetseren.... Volgend jaar moet ik dit toch anders gaan aanpakken!

De taart was gevuld met banaanvulling met bastognebotercreme. Toch altijd weer een groot succes.

http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/397553_315430931911779_2018343834_n.jpg

Groetjes Petula

Life is uncertain......eat dessert first!

2

Re: Bubble guppie's

Prachtige kleuren heb je gebruikt!!

Net mijn dochter je taart laten zien en die wil ze ook voor haar zesde verjaardag. Toen zag ze de naam en dacht ze dat hij al voor haar was...ze heet ook Zoë.

Hoe dan ook ik vind hem ook geweldig. Inderdaad super die kleuren.

Groetjes, Sandra
Www.tummiesbakery.nl

Net mijn dochter je taart laten zien en die wil ze ook voor haar zesde verjaardag. Toen zag ze de naam en dacht ze dat hij al voor haar was...ze heet ook Zoë.

Hoe dan ook ik vind hem ook geweldig. Inderdaad super die kleuren.

Groetjes, Sandra
Www.tummiesbakery.nl

5

prettige kleuren zeg! volgend jaar moet je haar misschien  laten kiezen uit 2 soorten en dan op zn laatst 1 week van te voren  ;)

Taart Smakelijk is de naam

6

ik heb werkelijk nog nooit van de bubble guppies gehoord hihihih, maar vind de taart geweldig leuk!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

7 Laatst bewerkt door Carien (27-01-2013 23:27)

:thumb: idd, die kleurencombi is prachtig; de taart ook :Y  ;)

ohww :think:  :o nog van harte gefeliciteerd met haar verjaardag :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

8

Schattig. Mijn kids zijn er ook helemaal fan van.

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!