Onderwerp: Tremperen: welke smaak is het lekkerst
Ik ga een taart vullen met een laag chocoladecreme en een laag frambozenjam. Zal ik beide lagen tremperen, of alleen de laag met frambozenjam? En welke smaak/smaken is/zijn dan het lekkerst?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Tremperen: welke smaak is het lekkerst
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ga een taart vullen met een laag chocoladecreme en een laag frambozenjam. Zal ik beide lagen tremperen, of alleen de laag met frambozenjam? En welke smaak/smaken is/zijn dan het lekkerst?
ik gebruik Marasquin voor het tremperen .
past overal bij!
en altijd alle lagen tremperen
chocolade biscuit kan je ook heel goed tremperen met een kersen likeur
Dan je wel voor het snelle antwoord!
Dus gewoon 1:1 suiker en water en een scheutje Marasquin?
Dan je wel voor het snelle antwoord!
Dus gewoon 1:1 suiker en water en een scheutje Marasquin?
idd
als je voor elke smaak een andere trempeer likeur moet aanmaken , wordt het wel weer een dure hobby met al die soortjes drank in huis!
Daarom is het het makkelijkst om er 1 te nemen die overal bij kan, een beetje neutraal zeg maar. Ik heb nog nooit getrempeerd, maar ik heb pas hier gelezen dat de smaak hemels wordt door het wel te doen, dus ik ben benieuwd! Hoe lang en hoe kan zo'n siroop worden bewaard?
Het kan ook met appelsap of een andere vruchterdrank
Heb echt n hoop likeurtjes hier staan, nou scheelt t dat ze ook in cocktails gaan dus wel opkomen.
Trempeersiroop kan je in n spuitfles in de koelkast of kast bewaren
OK, ga ik onthouden, dank je wel!
Karvan Cevitam framboos misschien...
Ik stond gisteren nog met een klein kunststof spuitflesje in mijn handen bij Kruidvat, maar ik kon er maar niet op komen waar ik 'm ook al weer voor kon gebruiken. Ik wist dat ik er iets over gelezen had op dit forum. Nu weet ik het weer, ga er gelijk 1 aanschaffen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Tremperen: welke smaak is het lekkerst