Onderwerp: Bossche bollen!
Voor de eerste keer bossche bollen gemaakt, en lekker dat ze zijn, hmmmm
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bossche bollen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de eerste keer bossche bollen gemaakt, en lekker dat ze zijn, hmmmm
Die zien er idd heerlijk uit!
Mmmmm, heerlijk!
mag ik het recept van jou, ze zien er heerlijk uit
Hier komt het recept vandaan:
http://rudolphsbakery.24kitchen.nl/rece … llen&f[0]=bundle%3Arecipe
die zien wel lekker uit, ik heb ze toevallig gisteren gemaakt maar helaas bleven ze plat , geen idee hoe dat komt. Ook heb ik het recept van rudolph gebruikt.
mmm lekker
soezen willen bij mij ook nooit lukken
Zien er zalig uit
mmm lekker
soezen willen bij mij ook nooit lukken
oeps bij de verkeerde weet niet hoe je die kader weghaald
die zien wel lekker uit, ik heb ze toevallig gisteren gemaakt maar helaas bleven ze plat , geen idee hoe dat komt. Ook heb ik het recept van rudolph gebruikt.
hoi heb je toen je het bloem erbij deed wel 5 min doorgekookt in het pannetje,want de bloem moet garen.
Mmm Bosche bollen! waren de soezen ook goed gelukt? dat valt namelijk niet mee...
Mmm Bosche bollen! waren de soezen ook goed gelukt? dat valt namelijk niet mee...
Ja dat ging eigenlijk prima! Ze waren alleen wat te groot geworden naar mijn zin, dus volgende keer wat kleinere dotten deeg maken
mary5 schreef:die zien wel lekker uit, ik heb ze toevallig gisteren gemaakt maar helaas bleven ze plat , geen idee hoe dat komt. Ook heb ik het recept van rudolph gebruikt.
hoi heb je toen je het bloem erbij deed wel 5 min doorgekookt in het pannetje,want de bloem moet garen.
Je hebt helemaal gelijk, volgens mij heb ik de bloem maar 2 min gekookt. Volgende keer beter.
Lekker!
Lekker!
Lekker!
hier zijn ze eindelijk, mijn bossche bollen, wat vinden jullie d'r van?
Leuk hoor! alleen de chocolade lijkt wat dun op de foto?
ja dat klopt, een beetje jammer volgende keer weeer beter ,zeg ik altijd!
ziet er prima uit toch!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bossche bollen!