1

Onderwerp: Mergpijpjes!

Vanmorgen heb ik deze heerlijke mergpijpjes gemaakt (zeg gerust mergpijpen, zo groot zijn ze...)
Gevuld met banketbakkersroom-botercreme en iervruchtenjam
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YFH8MQN3.jpg

2

Re: Mergpijpjes!

Ohw, als ik dit aan mijn man laat zien, weet ik wat ik dit weekend moet gaan maken.. Ze zien er lekker uit!

Heb je misschien een recept voor mij, kan ik het ook een keer gaan proberen.

3

Het recept komt van Rudolphs bakery.... echt SUPER zijn ze, ben er misselijk van, hihi.

4

Dank je! Wat staan er een lekkere recepten op die site zeg.. dat wordt bakken geblazen.. mergpijpjes, ouderwetse negerzoenen, bossche bollen en nog veel meer!

5

Helena126 schreef:

Dank je! Wat staan er een lekkere recepten op die site zeg.. dat wordt bakken geblazen.. mergpijpjes, ouderwetse negerzoenen, bossche bollen en nog veel meer!

Precies! Daar ben ik nu dus ook mee bezig! De Bossche bollen heb ik gisteren gemaakt en het volgende project zijn de tompoezen... maar ik wacht even tot volgende week, anders pas ik straks niet meer in mijn broek...

6

Jessi bakt schreef:
Helena126 schreef:

Precies! Daar ben ik nu dus ook mee bezig! De Bossche bollen heb ik gisteren gemaakt en het volgende project zijn de tompoezen... maar ik wacht even tot volgende week, anders pas ik straks niet meer in mijn broek...

Hoe waren de bosche bollen gelukt? (:
Waren de soezen ook goed gelukt? (niet te hard ofzo?). mmm  :thumb:

7

De Bossche bollen waren ook in 1 keer goed, alleen wat te groot, maar niet hard ofzo, gewoon zoals ze horen!