Onderwerp: Grote roos

Ik was op dit filmpje aan het kijken hoe je zo'n roos moet maken maar in het begin neemt ze iets uit een zakje om te beginnen met de roos. (wit knopje op een stokje). Kan ik dat hier aankopen op de webside? want ik vind het maar niet. Als ik het hier niet kan kopen hoe moet ik dan aan zo'n roos beginnen? bedankt xxx
http://www.youtube.com/watch?v=6WK1vzqi0ts

"Er is maar één ding ergerlijker dan een vrouw die kan koken en het niet wil, en dat is de vrouw die niet kan koken en het toch doet."

2

Re: Grote roos

Bij ellens creative cakes kun je cellbuds kopen. Je moet dan alleen zelf het ijzerdraadje eraan maken. Ik ga morgen weer op die maker een roos maken, dan maak ik we even een foto hoe je dat ijzerdraadje moet doen.
Succes

bedankt alvast voor je reactie.
wel spijtig dat je het hier niet kan kopen.. en er is geen alternatief?

"Er is maar één ding ergerlijker dan een vrouw die kan koken en het niet wil, en dat is de vrouw die niet kan koken en het toch doet."

4

Dit is het alternatief  ;) het is heel simpel om te doen hoor. Maar een plaatje is makkelijker dan het helemaal uitleggen.

ok bedankt x

6

Ik heb even gespiekt... Als jd niets anders kunt vinden, zou ik zo'n kegeltje gewoon van gumpaste maken (op een sateprikker steken). Denk je dat het echt te zwaar wordt, kun je nog altijd een piepschuim bolletje maken en daar met gumpaste een kegeltje op vormen. Succes!

ik denk dat ik het ga proberen om zelf dat kegeltje te maken van fondant en dan beginnen met mijn bloem.

8

Elisabeth_Verheyden schreef:

ik denk dat ik het ga proberen om zelf dat kegeltje te maken van fondant en dan beginnen met mijn bloem.

Dan zou ik er wel tylose doorheen doen en even (goed) laten drogen, dan kan het meer (gewicht) 'hebben'......