Onderwerp: Bladerdeeg.....
..... gevuld met banketbakkersroom en bestrooid met bloemsuiker
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bladerdeeg.....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
..... gevuld met banketbakkersroom en bestrooid met bloemsuiker
Dat ziet er heerlijk uit!
Ooohh ook al zooo lekker
Ziet er heerlijk uit...
mmm ziet er goed/lekker uit.
Ziezo ik heb ze weer lekker uitgedeeld....
Ziet er goed uit,
bladerdeeg zelf maken is best een werk
Oooh ik ben gek op bladerdeeg
Heb je een recept?
I love bladerdeeg en I love banketbakkersroom!!
het ziet er echt heeeerlijk uit!
Heb je een recept?
I love bladerdeeg en I love banketbakkersroom!!het ziet er echt heeeerlijk uit!
Hopelijk doet de link het :
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A … =ZAQECM8_o
Veel plezier
Jeej thanks! Heb je gewoon tussen dat bladerdeeg 2 of 3 laagjes banketbakkersroom gedaan? En mee gebakkrn in de oven of?
Jeej thanks! Heb je gewoon tussen dat bladerdeeg 2 of 3 laagjes banketbakkersroom gedaan? En mee gebakkrn in de oven of?
Neen , Als je je bladerdeeg hebt uitgerold dan snijd je er vierkantjes uit ...normaal 8 x 8 cm ,maar dat is naar keuze en laat ze rijzen, dan bak je ze af in de oven....Als ze afgekoeld zijn snijd je horizontaal in tweeen en doet er de pudding tussen en dan kan je bestrooien met bloemsuiker of een ganache van chocolade opdoen of witte suikerpasta
Anoukskee schreef:Jeej thanks! Heb je gewoon tussen dat bladerdeeg 2 of 3 laagjes banketbakkersroom gedaan? En mee gebakkrn in de oven of?
Neen , Als je je bladerdeeg hebt uitgerold dan snijd je er vierkantjes uit ...normaal 8 x 8 cm ,maar dat is naar keuze en laat ze rijzen, dan bak je ze af in de oven....Als ze afgekoeld zijn snijd je horizontaal in tweeen en doet er de pudding tussen en dan kan je bestrooien met bloemsuiker of een ganache van chocolade opdoen of witte suikerpasta
Okee super bedankt..
Het ziet er zooo heerlijk uit.. Het water loopt me al in de mond!
nicole th schreef:Anoukskee schreef:Jeej thanks! Heb je gewoon tussen dat bladerdeeg 2 of 3 laagjes banketbakkersroom gedaan? En mee gebakkrn in de oven of?
Okee super bedankt..
Het ziet er zooo heerlijk uit.. Het water loopt me al in de mond!
Het ziet er niet alleen heerlijk uit , het is ook echt heerlijk...., je kan bv; ook pudding met kriekjes en slagroom tussen doen ook hmmmmmmmmmmmmm
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bladerdeeg.....