1

Onderwerp: Hij is niet af, maar hoe? (feedback vóór middag 26-1)

Een grote taart vind ik het moeilijkst. Als het geen stapel is, hihi.

Dit is een 30cm taart. Wie heeft ideeën om hem af te maken? Ik heb geen sneeuwvlokken uitsteker! Hij wordt morgen (26-01) eind van de ochtend opgehaald. Ik dacht aan slingers maar het is een verjaardagstaart voor volwassenen en ik vind hem al aan de 'kinderlijke' kant.

Ik ben jullie zeer dankbaar :) !

http://www.viataarten.nl/data/storage/attachments/0de9a4472cd279c8065afe2b48f14256.JPG

http://www.viataarten.nl/data/storage/attachments/e59df6c8410057234cc3bc652861b947.JPG

2

Re: Hij is niet af, maar hoe? (feedback vóór middag 26-1)

Heeft de klant verder nog iets aangegeven wat erop moest? Misschien gewoon de naam en leeftijd? Jammer dat je geen sneeuwvlok uitstekers hebt, daar zou ik snel naar grijpen bij zo'n taartje!  :Y

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

3

kleine sterretjes of anders stipjes 
wat dan sneeuw moet voor stellen

hij is al leuk.
kan je niet zelf een sneeuwvlok maken??
of kan je nog qua winter items nog wat opdoen.

suc--6 met het vervolg.

5

Een dun laagje basterdsuiker of zo op het witte deel plakken? Dan krijg je meer een sneeuweffect en het breekt ook wat omdat het niet meer egaal is.

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

Naam en leeftijd met ijspegeltjes eraan en een paar stapeltjes sneeuwballen eromheen.

7

Super schattig!!! Ik zou er helemaal niet veel aan doen, denk dat je dan je prachtige ontwerp ondersneeuwt ( :+ ). Ik zou op de bovenkant een stapeltje sneeuwballetjes leggen en aan de zijkant twee of drie.

Hartelijk dank voor jullie snelle reacties! :Y

Ik kan weer verder... denk ik

9

Ik ben te laat, maar ik zou er niet veel meer aan doen. Ik vind dit juist erg mooi zo.

10

Esmaatje schreef:

Ik ben te laat, maar ik zou er niet veel meer aan doen. Ik vind dit juist erg mooi zo.

Dank je.

Ik heb er ook bijna niets meer aan gedaan. Hij staat al in de parade.