1 Laatst bewerkt door dollelollypop (26-01-2013 22:16)

Onderwerp: Roze met witte pearlspray ingespoten taart met schoenen en strik

Taart van Marspein alleen de strik en schoenen zijn van fondant.

Nu wilde mijn zoon van 15 voor de zus van zijn vriendin een taartje meenemen want ze wordt 17 jaar zaterdag.
Nu heb ik hem klaar maar vind ik de schoenen te groot want je ziet de strik niet meer en de verhouding vind ik ook niet goed met de schoenen.
Maar om nu nog kleine schoenen te gaan maken daar heb ik ook geen zin meer in dus moet ze het er maar mee doen en weet ik dat voor de volgende keer.
Ik mis ook nog iets want vind hem een beetje kaal maar misschien nog een parelketting ofzo erbij leggen?
Wat denken jullie? de schoenen laat ik gewoon lekker staan hoor  :s

http://www.mijnalbum.nl/Foto-38RKQHFU-D.jpg

2

Re: Roze met witte pearlspray ingespoten taart met schoenen en strik

Mooi! Zo laten, zou ik zeggen!

3

ik zou er ook niet veel meer aan doen

ziet er goed uit!

het enige wat ik dan wel nog zou doen is een randje rondom aan de onderkant ...misschien dan je parelrand

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

4 Laatst bewerkt door dollelollypop (24-01-2013 18:10)

Hartelijk dank voor jullie snelle reactie  :)  dan ga ik er toch maar niks meer aan doen.

Misschien dan toch maar even kijken voor een randje aan de onderkant erbij. Dankjewel.  :)
Normaal doe ik dat wel maar dacht dat het hier misschien niet zo mooi bij zou staan.

5 Laatst bewerkt door dollelollypop (24-01-2013 21:09)

klikte per ongeluk twee keer maar kan dat dan weer niet verwijderen :s

6

Ik vind 'm heel mooi,
misschien dat zonder/kleinere de strik de schoenen er meer uit springen.
Als je meer aandacht op de strik wil, dan de volgende keer kleinere schoenen.

7 Laatst bewerkt door Tamataartje (24-01-2013 19:10)

Ik zou er niets meer aan toevoegen, anders wordt het misschien te druk. Ik had de schoenen dichter bij elkaar gezet (dus niet perse kleiner), maar da's mijn enige feedback, ik vind 'm hartstikke leuk!

8

Niks meer aan doen!
Idd misschien de schoenen iets dichter bij elkaar.
Mooi geheel zo!  :thumb:

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

9

Misschien voor een andere keer deschoentjes wat dichter bij elkaar en een parelketting in plaats van de strik, nu heb je twee extreem mooie items die elkaar proberen weg te drukken, net alsof je aandacht de hele tijd heen en weer springt....

Maar goed, dat is natuurlijk mijn mening, ik vind alle onderdelen heel mooi, maar iets te veel wat mij betreft.

Ontzettend bedankt voor alle inspiratie!

10

Ik vind hem prachtig zowel de schoenen als de strik ! Misschien had je 1 schoen neer kunnen leggen met de hak onder de andere schoen maar zoals ik al zei, hij is zo ook supermooi.

Heel hartelijk dank voor al jullie leuke en aardige reacties.
Ik heb de boel er na de foto weer even afgehaald omdat hij in de koelkast staat en ik bang ben dat dan de schoenen en de strik weer slap gaan worden dus ik kan de schoenen zaterdag nog dichter bij elkaar zetten  :) , ik kan ook één schoen misschien proberen neer te leggen en ja dat van de twee grote items ben ik het helemaal mee eens want je weet niet waar je naar kijken moet, de strik valt weg door de schoenen en daarom de volgende keer de schoenen kleiner vind ik zelf.
Ik ga zaterdag als ik de boel helemaal klaar zet om weg te geven hetgeen wat jullie mij hier hebben voorgesteld hebben even proberen en dan zal ik er zeker uitkomen.
Had de schoenen eerst wel dichter bij elkaar dus ga zeker dat weer doen of een liggende schoen erbij proberen.
Dankjewel voor al het meedenken  :)

12

Post je nog een foto in dit topic van na de feedback? Ik was t met alles eens :) idd niet veel meer aan doen omdat t dan wat te druk wordt.. En miss een randje onderaan.. Maar ik vind m heul erg leuk!!!

Heb je een mal voor de schoenen gebruikt?

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl

13 Laatst bewerkt door dollelollypop (24-01-2013 21:22)

Ik heb de uitsteker van Bien gebruikt:
http://www.cakesbybien.nl/bien-cutters/ … s-original

En ja als ik hem opnieuw ga neerzetten dan maak ik even opnieuw een foto.
Ik ben wel bang dat als ik nog een randje aan de onderkant doe het er niet mooier op wordt omdat de witte streepjes er op zitten en het dan geen mooi gelijk randje wordt maar steeds terugvalt door de roze inhammen ( als je begrijp wat ik bedoel ).

Kan iemand mij misschien vertellen of ik de hard geworden schoenen en strik gewoon op de taart in de koelkast kan zetten of wordt het dan weer zacht want dat is de reden dat ik alles er weer heb afgehaald.
Ik ben bang dat het zacht wordt en de boel gaat inzakken maar weet dat eigenlijk niet dus hoop dat misschien iemand hier het weet.  :)

14

Ik heb nog niet meegemaakt dat het weer slap werd, maar waarom zou je het risico nemen?

15 Laatst bewerkt door dollelollypop (24-01-2013 21:24)

Ja dat is ook weer waar  :)  ik moet gewoon maar even geduld hebben tot zaterdag en het er dan rustig proberen op te zetten zoals hier is voorgesteld.   ;)  ;)

16

:thumb:  Ben benieuwd hoor  :Y

Ja ik zelf eigenlijk ook wel haha.
Wordt vervolgd.  :)

18 Laatst bewerkt door dollelollypop (24-01-2013 21:28)

Hé bah weer twee keer hetzelfde bericht :s

Even een vraag maar ten eerste wat een mooie taart zeg,nu is mijn vraag bij die schoenmal zit daar ook een beschrijving bij als ik hem bestel?

Gr Marja

20

ik vind hem zo prachtig! daar kan jouw zo'n mooi de show mee stelen  ;) . ik vind het volle juist wel mooi, het geeft echt een wowfactor. niets meer aan doen hoor!

21 Laatst bewerkt door dollelollypop (24-01-2013 21:55)

Marrie`s Taarten schreef:

Even een vraag maar ten eerste wat een mooie taart zeg,nu is mijn vraag bij die schoenmal zit daar ook een beschrijving bij als ik hem bestel?

Gr Marja

Hallo Marja

Ja erzit een beschrijvingkje bij maar het is erg simpel en wijst vanzelf hoor, het is echt niet zo moeilijk.
Uitsteken en aan elkaar plakken meer is het niet.
Die van de jem is ook leuk maar wel lastiger vind ik want die heb ik ook.

22

Super mooi taartje! Erg mooie kleuren!
Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

23

Hierboven staan al voldoende tips. Daar heb ik niets meer aan toe te voegen.  :)
Ik wil nog even zeggen dat ik het een prachtige taart vind  :thumb: Ik vind dat je heel mooi met de kleuren gewerkt hebt.

24 Laatst bewerkt door dollelollypop (26-01-2013 22:12)

Hier dan even de tips opgevolgd van hierboven en zou het fijn vinden als je nog een keer je mening wilt geven zodat ik weet wat ik moet gaan doen morgen als ik de boel weer op elkaar zet.
Ik heb de tip van de rand aan de onderkant ook toegevoegd maar heb die er even weer vanaf gehaald omdat ik denk ik zonder toch beter vind maar daarom graag nog 1 keer jullie mening hierover als jullie dat zouden willen doen  :o
Ik heb ook de schoenen bij elkaar gezet en ook één schoen neergelegd dus zou graag horen wat jullie het beste vinden.
ALvast hartelijk dank voor jullie hulp, tips en vooral jullie aardige reactie's  :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KCQKRN6A-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-88JKRRC3-D.jpg

25

Ik vind de bovenste taart het mooiste Je kunt nu goed de strik zien en de schoentjes staan er mooi bij!!! :thumb: Prachtig zo!!!