1 Laatst bewerkt door Siska1974 (24-01-2013 21:11)

Onderwerp: Nieuw op het forum

Hallo allemaal,

Ik ben Tessa, 37 jaar en ik woon met mijn man en twee katten in Leiden.
Al jaren ben ik dol op koken en bakken, tot een paar maanden geleden had ik me vooral gewaagd een soesjes, koekjes, appeltaarten, brownies en cup-cakes. Van die laatste vond ik het versieren heel leuk, en ik zat vaak te kijken naar de mooie beklede taarten die ik in tIjdschriften en op internet tegenkwam, maar hoe doe je zoiets.
En toen kreeg ik voor mijn verjaardag een workshop taartdecoreren bij de leukste taartenshop in Haarlem cadeau! Geweldig, daar was ik zo blij mee, en meteen helemaal "hooked".
De workshop was half december, en op mijn verlanglijstje voor kerst was vervolgens zo'n 80% van de wensen die te maken had met taarten maken. Sindsdien heb ik nog een gewone ronde taart en twee boltaartjes gemaakt, en vor Valentijn staat al een project gepland net als voor de verjaardag van mijn moeder eind februari.
Via de leukste taartenshop, de webshop kwam ik uiteindelijk terecht op dit forum.
Zo leuk om te zien wat iedereen voor moois maakt, en heel geschikt om ideetjes op te doen.
Ik wordt er alleen wel nog hebberiger van, wat zijn er veel mooie spulletjes te krijgen zeg!

Ik zal regelmatig hier komen, spieken bij andermans creaties, en om ideetjes op te doen of een vraag te stellen.
Ik ben blij dat ik dit forum gevonden heb en denk er heel veel plezier van te hebben!

Tessa

Ontzettend bedankt voor alle inspiratie!

2

Re: Nieuw op het forum

welkom!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!