1

Onderwerp: biologische marsepein

Zijn er ook mensen die gebruik maken van biologische marsepein en zoja waar kopen jullie die. Hoe bevalt deze bij het bekleden/boetseren?
Heb hier al tussen de vragen gezocht maar daar kwamen alleen hele oude topics naar boven en de daarin genoemde opties kon ik zelf nu niet meer vinden op internet dus hopelijk vind ik op deze manier wat nieuwere informatie.

2

Re: biologische marsepein

ik had een keer gevonden winkel ik zal zoeken mischien helpt je.

ik gebruikt niet,omdat moet je dan duurdere maken en mensen vinden dat niet leuk ,voor mij zelf gebruik veel biologisch spulen niet altijd makkelijk te kopen

3

Re: biologische marsepein

vrouwtje deeg  het staat niet dat is eco maar gekleurd met naturale kleuren

Re: biologische marsepein

Hier bij de natuurvoedingswinkel (Ekoplaza) verkopen ze biologische marsepein, ik heb het alleen nog nooit gekocht, gegeten of ermee gewerkt dus kan je niet vertellen wat het doet...

5

Re: biologische marsepein

vanwelie schreef:

vrouwtje deeg  het staat niet dat is eco maar gekleurd met naturale kleuren

Ik heb haar gemaild en dat is inderdaad niet bio. Ze heeft het in het verleden wel verkocht maar dat bleek voor veel mensen niet wat ze wilden hebben als het ging om taartdecoratie (te donker en te grof). De marsepein die ze nu aanbied is gewone zeelandia maar dan wel gekleurd met natuurlijke kleurstoffen.