Onderwerp: Nog een nieuweling
Hallo allemaal,
Ik geniet van koken en vooral van gebakken. Vooral simpele maar lekker dingen: taarten, soesjes, cake, wafels, biscuit.
Bij feestjes met de familie is mijn biscuit ondertussen een verplicht dessert op het menu.
Ik doomde er al lang van om ook eens zo'n mooie versierde taart te maken, bekleed met fondant. Na veel plaatjes kijken op het internet heb ik en paar weken geleden voor het eerst een 'sjieke' kersttaart gemaakt, bekleed met fondant. En weet je wat ... Het virus heeft me nog steeds te pakken. Alleen jammer dat mijn man en dochter de fondant niet lekker vinden en nog altijd 'zweren' bij het klassieke recept. Ik ga gewoon lekker door...
't wordt wel een dure hobby als je alle spulletjes wil aanschaffen, en omdat ik zelf nog wat zoekende ben in het taarten decoreren ben ik op het forum al gaan snuffelen bij de zoekertjes waar spullen 2de hands worden aangeboden. Ik woon in Belgie, en dan is de verzending soms al duurder dan het product zelf. Dus bij deze een warme oproep aan de forum-leden: als je spulletjes wegdoet, ik ben geïnteresseerd maar vermeld even waar je woont...
Tot hoors!