Re: even een uiltje knappen.... [workshopvoorbeeld]

Wauw wat een schitge taart.
Wauw wat een mooie site.
Waaauuuwwww

27

wat een leuke site en leuke taarten en ideeen!
ik kom zelf uit alkmaar dus beetje ver voor een workshop.
miss kom ik toch een keertje, tijd zal het weten.

groetjes

28

Hele mooie site, alleen jammer inderdaad dat de fotogalerij niet op de iphone en ipad werkt...

Wij hebben ook geen kabel trouwens, maar wel snel internet. Gewoon via de telefoonlijn, van kpn

29

Hihi nee hoor geen excuses Eline, je gezondheid en kleine moppie waren en zijn veeeeeeel belangrijker!
En jaaaaa Erna ik hou het goed in de gaten, volgens mij zou ik idd bij jou komen.. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar de ministapel taart en de orchidee. Maar als de orchidee er bij zit ben ik overal blij mee!

30

:thumb: Wat gaaf allemaal!
Je snoezige taart wordt vast een workshophit.

Jouw mooie website werkt zelfs op mijn pc uit het jaar kruik lekker vlot.
Echt genieten, al die prachtige Eline-taarten. :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

31

Potverdikke wat maak jij prachtige taarten zeg!! En je site ziet er zéér professioneel uit! Je fotogalerij kijkt inderdaad prettig op deze manier en je site laadt super snel.

Toppie!  :thumb:

32

Ik doe gewoon mee in de complimentjesstroom. Op je site zie ik echt alleen maar prachtige taarten staan. Lijkt me mooi om dat voorlopig maar eens even als streefniveau aan te houden  :Y En je beginnersworkshoptaartje ziet er erg uitnodigend uit. Zou me zo inschrijven. Hoewel het na 16 taartjes misschien net wat te eenvoudig is. Maar hij is zó schattig!

Meestal kijk ik via de iPad, maar nu even via de computer en ik vind de galerij erg prettig kijken. Ook de keuze om zélf te bladeren of een diashow te krijgen vind ik fijn. Wel jammer dat het via de iPad niet lukt, want die wordt volgens mij best veel gebruikt.

Ik zou zeggen (voor zover ik recht van spreken heb) Keep up the good work!  :thumb:

33

Oh die uilentaart wil ik zo graag leren maken! Dochter wordt in juni 1 jaar en ze heeft een uilenkamer en heel veel uilenspullen.

Life is a piece of cake.

34 Laatst bewerkt door Eline25 (24-01-2013 14:48)

Bedankt iedereen voor de lieve en enthousiaste reacties! Ik ben heeeeel blij dat het resultaat van vele uurtjes achter de compu een beetje in de smaak valt, haha!  :Y

@simpeltaartje: de website heb ik gebouwd in Adobe DreamWeaver en de fotogalerijen in Adobe Lightroom...
@annemarie: ja hoor, ze mogen lekker doen waar ze zelf zin in hebben! Maar veel mensen vinden het wel lekker om iets na te maken, dus ik wilde een leuk/schattig/fris/hip voorbeeldtaartje hebben die toch niet te moeilijk is om te maken...
@erna: ik leef nog, haha! ga je terug mailen hoor!
@carien: is even wennen he? hihi! Bedankt voor je feedback, ik ga het aanpassen!
@alle Ipad gebruikers: bedankt bedankt! Ik had geen idee dat dat op een Ipad niet werkt, dan zal het op een Iphone ook wel niet werken he? Ik heb beide apparaten zelf niet, maar ga erin duiken hoe dat precies zit. Ik denk dat ik dan ook een HTML galerij moet maken, met een linkje daarnaartoe op de 'foutmeldings'pagina.... Ik ga daar vanavond eens mee aan de slag...
@gimmick: wij hebben ook van KPN, maar via ISDN. Dat is nu balen, want dat is inmiddels trager dan de gewone telefoonlijn. Maar als we ISDN ertussenuit willen halen zitten we 3 (DRIE!!) maanden zonder internet. Whahahaha! Dat kan dus helemaal niet, zeker niet als je thuis een melkveehouderij en paardenrusthuis runt.... We zijn nu bezig met internet via schotel, spannend! Hebben we straks 2 van die lelijke dingen aan ons huis... Nou ja, iig hebben we riolering, das al heel wat... :+  :lol:
@Lionne: Ik heb hem tot nu toe alleen nog maar 1 keertje ingepland in Ruinerwold voor de mamas van de zwangerschapscursus. Maar ik wil er best nog eentje inplannen hoor, dan kijken we gewoon of er nog anderen zijn die ook mee willen doen! En mocht je zelf mensen kennen die het leuk vinden om dit taartje te leren, dan zouden we ook kunnen kijken of er ergens een keukentafel beschikbaar is bij jou in de buurt, hoef je minder ver te rijden....

35

Mooie taart, leuke vrolijke kleuren!!!

36

Ik heb een backup HTML galerij achter de Flash galerij gezet, hopelijk kunnen de Ipad gebruikers nu wel de galerij zien. Iemand met een Ipad die dat voor mij wil uitproberen?  :D

37

Wat een schattig taartje! Die zou ik zo bij je willen komen maken (t is dat je niet in de buurt woont  :s )
Website is ook prachtig, werkt super snel en is erg overzichtelijk ingedeeld!

38

Even getest, en ja hij doet het! Prachtig

39

Wow! Super mooi!