1 Laatst bewerkt door carol (23-01-2013 18:09)

Onderwerp: mijn zwart-wit Bolly

had weer ff zin in zwart-wit en met de zwarte roos erop
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VGMUWD7Z.jpg
close upje
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NKZOMHFB.jpg
taartgroetjes Carla

Re: mijn zwart-wit Bolly

Hij is leuk geworden hoor Carla.
Daar was de zwarte roos dus voor?  :thumb:
Heb je nu zo'n cakebolpan of doe je gewoon twee halve bollen op elkaar van de ikea blanda schaaltjes?

3

:thumb:

Weer een mooie taart :)

4

Mooi!  :Y

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

5 Laatst bewerkt door kweenie (23-01-2013 22:16)

Wat een prachtige taart weer!! Jij hebt altijd van die prachtige rozen. moet ik toch ook eens gaan proberen. Ga jij schilderen en ik rozen maken oké ;)  :lol:
Mijn "Tilda" staat er al op. Ik hoop dat jij er ook aan toe kunt komen. Ik houd je topics goed in de gaten ;) 
Groetjes :)

hij is idd mooi geworden

7

dolly ik heb deze bol gesneden en kweenie lijk me een goed plan  ;) en kan jouw taart niet vinden  :/ ga straks nog eens hel goed zoeken :o
en tnx meiden altijd leuk en morgen ga ik weer een sff op gemak kijken ff druk -dus loop achter  ;)
taartgroetjessssss Carla

8

carol schreef:

dolly ik heb deze bol gesneden en kweenie lijk me een goed plan  ;) en kan jouw taart niet vinden  :/ ga straks nog eens hel goed zoeken :o
en tnx meiden altijd leuk en morgen ga ik weer een sff op gemak kijken ff druk -dus loop achter  ;)
taartgroetjessssss Carla

:lol:  :lol:  Het is al weer een weekje of wat geleden. Het heet: meisje in de sneeuw met hartjes.
Ik ga wel eens naar het profiel van iemand (van jou bijvoorbeeld  ;)  :lol: )  en klik dan aan bij onderwerpen. Ik kan dan al je onderwerpen zien. Lekker handig als je soms wat mist!
Lijkt me leuk om jouw geschilderde taart te zien en dan ga ik mijn best doen op een roos :/

Groetjes!!! :)

9

;)  :thumb:  :thumb:  :thumb:

10

Hé Carla, ik had je afgelopen week gemist! Maar nu zie ik, dat je inmiddels zelf ook weer wat geplaatst hebt. En wat voor één!! Wat een pláátje weer.

Groetjes!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

11

hé heerlijk ,dat ik gemist word  Erna :lol: ,fijne dag  ;)
lieve groetjes mij Carla