26

Re: Purple Pops

Anneke, hoe gebruik jij de flo-coat dan?

Heb het ook al een tijdje staan maar durf het niet meer te gebruiken (nog helemaal vol...)

Ik heb gelezen dat je bij 1 druppel = + 5 druppels flo-coat? Maar mijn witte chocolade was dan helemaal hard geworden :(

27

Super mooi!

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

28

Super mooi!

29

Jouw cake pops zijn altijd zo mooiiiii!! :D

30

leuk joh, gebruik je inmiddels een apparaat, of rol je ze zelf?

31

Hi hi, Grappig dat het weer omhoog is gekomen  :D

Marije; ik rol ze altijd zelf. Wil graag zo'n apparaat maar vind het nog te kostbaar. Ze waren laatst in de uitverkoop maar toen kwam er weer 100 dollar verzendkosten bij. Schiet niet op dan  :s

32

prachtige pops
hoe geef jij ze mee aan klanten?

33

Sorry Ester dat ik zo laar reageer  :s  Soms levert de klant display materiaal aan en pak ik het in met folie. Als ze dat niet doen dan gaan ze mee in een taartdoos. Evt. met lagen keuken/bakpapier om te voorkomen dat er 'dingen' afbreken.

34

geen probleem hoor ;)
merci voor je antwoord
ik geef ze ook altijd mee in een taart doos (met gaten er in gemaakt) soms versier ik deze nog als het meteen gebruikt wordt om uit te delen

Ze zien er geweldig uit! Super mooi zeg!

groetjes, Karin

36

mooi, vooral ook mooie foto's, dat blijf ik moeilijk vinden !

37

Prachtig zeg, mooie foto`s ook!!

38

Mooi, zeker die paarse kleur en glitters, helemaal goed!!!

39

zucht... wat mooi.... zucht... knap hoor! Lukt me nooit!!  :/

Lijnen??? Een dikke lijn is toch ook een lijn??

Heel mooi gemaakt.Mag ik vragen wat flo coat is?

41

InaB schreef:

Mooi, zeker die paarse kleur en glitters, helemaal goed!!!

Dank je wel :) Die glitters zijn gewoon suiker maar het geeft al heel snel een super effect  :Y

42

Harry schreef:

mooi, vooral ook mooie foto's, dat blijf ik moeilijk vinden !

Dat is ook lastig. Veel mensen denken dat je daar enorm veel apparatuur voor nodig hebt en een super camere maar dat hoeft echt niet. Ik zet mijn spullen altijd op een witte ondergrond bij het raam en laat het licht de rest doen. Kan je wel een cursus aan raden bij Junglefrog in Almere. Je leert onwijs veel en het is super gezellig  :D

43

fran4april1952 schreef:

Heel mooi gemaakt.Mag ik vragen wat flo coat is?

Flo-Coat is een vloeistofje dat je moet toevoegen als je kleusrstof op waterbasis gebruikt. Water en het vet in de chocolade zijn geen vriendjes van elkaar en de flocoat van americolor zorgt dat het wel goed wordt opgenomen in de choco.

44

Ze zien er heel mooi uit, ik vind de kleur ook erg mooi.

45

Ze zien er super uit. Heel mooie kleur paars ook. Misschien raar maar ik vind die glitter er altijd zo oneetbaar uit zien. Kraakt dat niet ontzettend tussen je kiezen???

46

Sneezle schreef:

Ze zien er super uit. Heel mooie kleur paars ook. Misschien raar maar ik vind die glitter er altijd zo oneetbaar uit zien. Kraakt dat niet ontzettend tussen je kiezen???

Dank je wel  :) In principe is glitter ook niet eetbaar en gebruik ik dat enkel op 'topper' maar hier heb ik suiker gebruikt. Knarst trouwens ook wel een beetje  O-)

47

erg mooi!

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/