1

Onderwerp: Je mag gruwen, hoeft niet....;-)

Wat late herfstcake-jes, ik had ze nog niet laten zien, en vond ze toch wel leuk........

Hier komen ze:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RRTN7WJV.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FCJURGUS.jpg

Taartgroetjes Aniet!

Taartgroetjes Aniet!

Re: Je mag gruwen, hoeft niet....;-)

wat zijn ze leuk. en wat een werkje zal het geweest zijn.

3

ik vind je cupcakes erg mooi gemaakt,
schattig van dat muisje :Y

4

Hele leuke herfstcuppies, ik wilde gaan noemen welke ik het leukste vind, maar ik vind ze allemaal schattig.  :thumb:

Alleen, klein puntje.... je spin mist 2 poten  O-)

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

5

:lol:

SweetTooth schreef:

Hele leuke herfstcuppies, ik wilde gaan noemen welke ik het leukste vind, maar ik vind ze allemaal schattig.  :thumb:

Alleen, klein puntje.... je spin mist 2 poten  O-)

haha!! o lachen, heeft een spin 8 poten dan??
Joh dit is een nieuw soort, de 6-potige spin uit Afrika :lol:

Taartgroetjes Aniet!

6

O wat mooi zeg.
Meiden ik ben hier nog niet zo goed in maar ik wil heeeel graag een goed bitterkoekjes recept hoe kan ik dat het beste vragen op het forum.
Wil er graag 1 zonder bittere amandelen en pitten maar met gepelde ongezouten amandelen en evt amandelextract.
Wie kan mij helpen.
Heb er al verschillende geprobeerd maar of ze zijn niet klef maar hard en de laatste waren heerlijk van smaak maar zonder bodum dus alleen kapje:( word er gek van haha.
Wil ze graag maken voor petit fourtjes.
Gr chantal

7

Btw wat een verschikkelijke mooie cc daar zal je een hoop werk aan hebben gehad superrrr

8

Leuk ;)

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

9

Jaydenmike schreef:

O wat mooi zeg.
Meiden ik ben hier nog niet zo goed in maar ik wil heeeel graag een goed bitterkoekjes recept hoe kan ik dat het beste vragen op het forum.
Wil er graag 1 zonder bittere amandelen en pitten maar met gepelde ongezouten amandelen en evt amandelextract.
Wie kan mij helpen.
Heb er al verschillende geprobeerd maar of ze zijn niet klef maar hard en de laatste waren heerlijk van smaak maar zonder bodum dus alleen kapje:( word er gek van haha.
Wil ze graag maken voor petit fourtjes.
Gr chantal

Misschien gewoon recepten kijken hier op het forum, en ik ben bang dat ik nu bijna de enigste ben die jou vraag heeft gezien, maar er een topic van! succes!!

Taartgroetjes Aniet!