Onderwerp: Roze, zwart, zilver en een masker
En dat allemaal in 1 taart! Super leuk om te maken!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Roze, zwart, zilver en een masker
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En dat allemaal in 1 taart! Super leuk om te maken!

Mooi hoor!
En strak!
Hele mooie taart, maar heb je even gemeld want deze mag bij de stapeltaarten.
Haha ik had mezelf ook al even gemeld! Kwam er natuurlijk net te laat achter 
Prachtig!! 
Een plaatje!
[MOVE] --> Bruids- en Stapeltaarten
Heel mooi! En zooooooo strak! 
Strak taartje hoor
, mooie kleur ook
bakgroetjes
mooie kleuren en alles eigenlijk wel, vindt het zo mooi dat die rand golvend loopt op de helft, hoe doe je dat? 2 lagen over elkaar?
mooie kleuren en alles eigenlijk wel, vindt het zo mooi dat die rand golvend loopt op de helft, hoe doe je dat? 2 lagen over elkaar?
Ik heb dat zwarte golvend uitgesneden, vervolgens op het roze geplakt en daarna nog een randje (het zilveren) tegen het zwart aangeplakt. Heb trouwens eerst dat randje erop gedaan en toen pas zilver gemaakt.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt! 
Heel mooi en de combinatie van de kleuren
ik vraag me af wat soort kleurstof gebruikt je voor de roze?
Josje78 schreef:mooie kleuren en alles eigenlijk wel, vindt het zo mooi dat die rand golvend loopt op de helft, hoe doe je dat? 2 lagen over elkaar?
Ik heb dat zwarte golvend uitgesneden, vervolgens op het roze geplakt en daarna nog een randje (het zilveren) tegen het zwart aangeplakt. Heb trouwens eerst dat randje erop gedaan en toen pas zilver gemaakt.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Bedankt voor de info! het is dus 2 lagen over elkaar, het is mooi maar veel mensen vinden het niet lekker, daar zit ik elke x mee. Veel is mooi maar fondant is niet speciaal lekker, behalve dan de bruine want oo oo oo die geur alleen al 
Heel mooi gedaan, gave kleucombinatie ook! 
Heel mooi en de combinatie van de kleuren
![]()
ik vraag me af wat soort kleurstof gebruikt je voor de roze?
Dat is pink van wilton.
En Josje78, de tweede laag kan je heel dun uitrollen, omdat er al een laag onder zit. Vind ik ook mooier, lijkt het net of er maar 1 laag op zit 
Woow, deze is echt leukkkkk
Wauw! Geweldig zeg! Ik vind vooral de kleurencombinatie mooi, trekt meteen de aandacht 
Wat een prachtige taart met een superkleurencombi!
Heel strak gedaan...
Groet Marielle
Heel mooi!!!! Hoe heb je die masker zo gekregen? Is het een uitsteker en zo ja, welke?
Heel mooi!!!! Hoe heb je die masker zo gekregen? Is het een uitsteker en zo ja, welke?
Het is geen uitsteker. Ik heb m uit het boek van Wendy Schlagwein (een leven vol taart). Maar ik denk dat als je googled op 'masker kleurplaat' dat je er dan ook wel een aantal vind! Gewoon uitprinten, uitknippen en op je fondant/gumpaste leggen en omtrekken. Ik heb het masker daarna op een piepschuim halve halve bal van ongeveer 20cm gelegd om te drogen met wat wc papier onder het neus gedeelte.
Succes!
In één woord:PRACHTIG

Wauw, erg mooi! En superstrak! Dat lukt mij nog lang niet 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Roze, zwart, zilver en een masker