Onderwerp: Ideetjes gevraagd

Hallo allemaal,

Ik ben in maart jarig en daar hoort natuurlijk een taart bij. Nu wil ik een lange, moeilijke periode afsluiten en vond mijn verjaardag een mooie gelegenheid daarvoor.

Om even kort te vertellen wat er aan de hand is. Ruim 4 jaar geleden is er complex regionaal pijn syndroom bij mij ontdekt in mijn enkel. Jaar in de rolstoel gezeten en heel veel medicijnen en therapieen gehad. Nu vorig jaar mei heb ik een ruggenmergstimulator gekregen. Erg zware operatie met heel lang herstel. 10 weken niks mogen doen en na die 10 weken pas beginnen met revalideren. Gelukkig werkte het wel heel goed op de pijn, die was zo goed als weg. Bijna klaar met revalideren...en toen begon de ellende weer opnieuw...me stimulator is kapot gegaan. Dus opnieuw geopereerd...was uiteindelijk 2 operaties nodig vanwege meerdere complicaties. En nu lig ik weer in bed te herstellen en wachten tot eind februari zodat ik weer kan beginnen met revalideren. Ohja en ondertussen ook nog me best doen voor me studie...namelijk mijn afstudeerjaar.

Nu wil ik dit eigenlijk verwerken in een taart. Zit wel te denken aan een stapeltaart met het idee bergbeklimmen. Maar verder dan dit kom ik niet. Hebben jullie misschien ideetjes? Ik hoor het graag!

Bezoek ook mijn facebook pagina
www.facebook.com/CakesOfHappiness

2

Re: Ideetjes gevraagd

wel een leuk idee en dan op de top al je doelen
afstuderen pijn vrij zijn en ga zo nog maar even door
succes

Dat is een goed idee! De doelen boven aan.

Verder nog iemand tips? :o

4

Als je met die berg vergaat dan misschien een pad dat rondom loopt waarop je alle 'ellende' achter je laat zeg maar. Dus bijv. de rolstoel die leeg achterblijft. En hoe hoger je komt hoe mooier het ook weer wordt naast en op je bergpad met bloemetjes etc.

Zoiets misschien?
Succes met je taart, je revalidatie en natuurlijk je studie!

Dat klinkt erg gaaf! Dat ga ik onhouden en hoogst waarschijnlijk ook verwerken! Dank je wel voor de inspiratie en het meedenken!