Re: [HOW TO] open pioenroos
als ik het kan.....
succes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOW TO] open pioenroos
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
als ik het kan.....
succes
Mijn pioenuitstekers zijn deze middag toegekomen! Ik ga ze morgen uitproberen. Spannend!
Alvast bedankt voor de duidelijke Howto.
Hoi Carien,
Weet jij toevallig welke stampers het zijn in de webshop?
Zie er zoveel
pfoe, ik denk deze: ellenscreativecakes.nl/shop/stamens-small-hammerhead-white.html?keyword=stamens
(kijk daar maar eens naar alle stamens, zie je echt geen boom meer in het bos )
Thanks! Zoek me altijd rot bij Ellen
Super! Echt duidelijk en mooi foto's. Ik vind pioenroos zo mooi, en wil eens maken. MMoet nog besparen voor de cutters
Heel erg bedankt!
Duidelijke how to.
Ik heb even bij Ellen gekeken en zie daar meerdere uitstekers. Is het toevallig die van Celcraft van 19.95?
voor deze howto heb ik deze gebruikt: .ellenscreativecakes.nl/shop/peony-petal-cutters.html?keyword=pioen
voor deze http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=200648 die andere ellenscreativecakes.nl/shop/rvo-peony-cutters.html?keyword=pioen
Weet ik gelijk welke uitstekers dat zijn
Carien ik kan je link niet openen.
Heb jij deze gebruikt bij deze how to?
Je mag hier geen link neerzetten van andere webshops, vandaar dat ik www ervoor weggehaald heb
Het zijn idd dezelfde als die in jouw link (mijn 'link' effe kopieren en er www voorzetten dus ).
Je moet jouw link dus wel effe weghalen of ontlinken
Oh dat wist ik niet, zal het gelijk weghalen.
Thanks voor de info.
wow bedankt
graag gedaan
Mooie how to, Carien (hij is al wat ouder, maar ik blijf ontdekken hier )
bedankt voor deze geweldige how-to! voor het eerst een pioenroos gemaakt adhv deze how-to, en hij is mooi geworden!
ikke snel spieken op je FB, maar daar staat ie (nog) niet
Fijn dat je er wat aan gehad hebt
gelijk maar 'even' alle mijnalbum foto's vervangen.... omdat ik mijnalbum niet meer gebruik, wordt ik steeds gewaarschuwd dat ze me d'r uit gaan gooien....
nou, dat mag nu
Super!
Had hem bijna gemist . Wat een prachtige pioenroos en wat een duidelijke howto! Super!
Hoi,
Superbedankt voor de mooie HOWTO. Ik ga deze aankomende week maken.
Wow, wat een duidelijke howto! Fijn zeg, dank je wel!
wat leuk dat de howto weer even boven komt en dat hij nog steeds gebruikt (gaat) wordt/worden.
Ik heb inmiddels ook andere pioenuitstekers en heb deze daarmee gemaakt:
ik heb deze hiervoor gebruikt:
Hoi Carien,
Ook erg mooi, nog meer zin om te beginnen.
succes!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOW TO] open pioenroos