Onderwerp: Ze zitten er echt onder: red velvet cupcakes
Vandaag ben ik hier de hele dag mee bezig geweest: 40 red velvet cupcakes met Nutellacrème. De vriendin van mijn dochter Dewi wordt 11 en gaat deze morgen op school trakteren:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ze zitten er echt onder: red velvet cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag ben ik hier de hele dag mee bezig geweest: 40 red velvet cupcakes met Nutellacrème. De vriendin van mijn dochter Dewi wordt 11 en gaat deze morgen op school trakteren:
Héél mooi! Zal best veel werk zijn geweest!
Zien er goed uit! Smaken volgens mij ook super.
Ohh hier hou ik echt van!
mooi hoor! Alweer van die sjieke cupcakes!
Welk reliefje heb je gebruikt?
Dank jullie wel
Ik heb het bloemenmatje van deze set http://www.deleukstetaartenshop.nl/gere … -4585.html gebruikt.
Is echt de aankoop van de eeuw geweest!
Misschien een brutale vraag, maar ik ga morgen cupcakes maken, mag ik ze als inspiratie gebruiken?
Maar natuurlijk, ik ben vereerd Daar wordt ik verlegen van, dank je wel!
Wauw... toen ik ze zag dacht ik dat ze voor een bruiloft waren.
Wat een chique traktatie voor een 11-jarige. Wel mooi gemaakt!
Hahahaha, dank je wel voor het compliment! Tja, ze worden verwend tegenwoordig . Maar ze wilde paars/zwart/zilver met bloemen en vlinders. En zolang ze betalen kunnen ze alles krijgen toch?
Ik mag ook de taart voor haar vriendinnen feest maken, die moet natuurlijk in dezelfde stijl.
Hahahaha, dank je wel voor het compliment! Tja, ze worden verwend tegenwoordig
. Maar ze wilde paars/zwart/zilver met bloemen en vlinders. En zolang ze betalen kunnen ze alles krijgen toch?
![]()
Ik mag ook de taart voor haar vriendinnen feest maken, die moet natuurlijk in dezelfde stijl.
Ja ja, de klant is Koning (in dit geval Koningin) . Je taart wordt ook vast weer prachtig!
wauw wat zien ze er mooi uit!
ik vind ook een chique cc
wow echt super gaaf
prachtige cuppies, super
Dank jullie wel dames
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ze zitten er echt onder: red velvet cupcakes