Re: het is een stapel, maar ook 3d hmm....
Heel gaaf!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » het is een stapel, maar ook 3d hmm....
Heel gaaf!
Geweldig! Die breimold heb ik meteen effe op m'n verlanglijstje gezet 
Okej.... ik ben in lufff..... <3

Wow! Zo lief!
Prachtig!
Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!!!
Laat ik deze brei patroon mold nou net op de beurs gekocht hebben
Echt SUPER gaaf Brenda

Huh... wat is dat voor een vulling in de beer??? Het lijkt op gepofte rijst/ontbijtgranen met ...??? Hoedoek??
Oeps, ik zag net het antwoord op een andere pagina staan, dommmm!
wauw, ziet er echt mooi uit!
Net echt! 
nu wil ik ook zo'n brei mold
Ooohhh, wat een schattig beertje!
En die mal is toch wel heeel erg leuk voor geboortetaartjes.. 
P.s. Klopt het dat die nog nergens te krijgen is?? Vind hem niet op internet 
P.s. Klopt het dat die nog nergens te krijgen is?? Vind hem niet op internet
ehm . het is een door mijzelf bedachte en gemaakte mold met silli creations
en hij is te koop via het taartencentrum in zoetermeer, heeft ook een webwinkel. www ervoor en .nl erachter 
WOW, prachtig!!
MeNadine schreef:P.s. Klopt het dat die nog nergens te krijgen is?? Vind hem niet op internet
en hij is te koop via het taartencentrum in zoetermeer, heeft ook een webwinkel. www ervoor en .nl erachter
Echt waar?! Wat goed zeg!! 
Heb meteen gekeken, maar vind de mal nergens op de site. Dus heb maar even een mailtje gestuurd. Wil hem wel graag hebben 
heel erg leuk!!
ik vind de armen ook een beetje te dik, maar niet storend, en voor zo uit de losse pols
kwebbeltje schreef:MeNadine schreef:P.s. Klopt het dat die nog nergens te krijgen is?? Vind hem niet op internet
Echt waar?! Wat goed zeg!!
Heb meteen gekeken, maar vind de mal nergens op de site. Dus heb maar even een mailtje gestuurd. Wil hem wel graag hebben
Zag nu pas dat er een voorraad aankomt. Can't wait! 
HEEL erg leuk!!! Super cute!
Oh wow wat prachtig!! Ik had het beren kant randje de eerste keer helemaal niet gezien, omdat ik alleen maar naar de beer keek. Zoooo mooi!!!
dank jullie wel voor alle leuke reacties
wat zijn het er veel geworden zeg
ik heb ook superveel plezier gehad van het maken van deze taart. natuurlijk zitten er nog verbeterpunten aan voor een eventuele volgende keer, maar het was leuk om te proberen in ieder geval. de taart zal, voor de liefhebbers, binnenkort in het echt te bewonderen zijn bij De Leukste Taarten Shop in Haarlem.
Wat een droppie!!
Leuk om die mold daarvoor te gebruiken! Ik heb bijna geen molds, maar deze vind ik toch altijd wel erg gaaf!!
En even een vraagje: dat randje op de drum...is dat een lint of fondant?? 
Brenda, schitterend!!!!!! hoe krijg je het voor elkaar, knap hoor!!
Wat een droppie!!
Leuk om die mold daarvoor te gebruiken! Ik heb bijna geen molds, maar deze vind ik toch altijd wel erg gaaf!!
En even een vraagje: dat randje op de drum...is dat een lint of fondant??
ja leonie, ik ben juist wel weer van de molds
het lintje om de drum zelf is een kanten lintje, dus niet van fondant, ik heb het gekocht bij een tuincentrum hier 
Nou Bren, je hebt jezelf toch wel weer overtroffen, SUPER gewoon, beertje is net echt 
Wauwie! Dit is echt een topper.. en die binnenkant ook! Complimenten
Heeeeel gaaf!! En wat een goed idee met dat rijst 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » het is een stapel, maar ook 3d hmm....