Re: Ahoy, ye lads! Do ye like me pirates cake?
Van fondant?! Hoe dan haha?
Het is allemaal geverfd! Alles op het oog en uit de losse hand gedaan, dus tja, niet echt technieken gebruikt, meer op gevoel.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ahoy, ye lads! Do ye like me pirates cake?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Van fondant?! Hoe dan haha?
Het is allemaal geverfd! Alles op het oog en uit de losse hand gedaan, dus tja, niet echt technieken gebruikt, meer op gevoel.
Wow! Super coole taarten!
Mijn zoon riep meteen vet, die wil ik ook !!!!!!!!!!!! 
Woooowie mooi zeg!
Dan is het helemaal knap! Ik moet ook maar eens proberen te verven haha!
Wowie! Wat een mooie piratestaart..dacht eerst dat de schatkaart een printje was, maar niet dus. Prachtig! Wat een talent..
Bedankt allemaal voor jullie ontzettend leuke reacties! Ik zit hier met een big
op m'n gezicht!
Wow, ik ben onder de Piraten-indruk. Misschien -als ik wat heb bijgeleerd- ga ik die eens voor mijn piratenkleinzoon maken.
Hoi e.b.m.
Ik ben toch nog eens even bij al je onderwerpen gaan kijken en ik moet je zeggen: wat een schitterende dingen maak jij. Ik vond het een beetje teveel werk om bij elk gemist onderwerp een berichtje te plaatsen, dus bij deze nogmaals:
voor al jouw taarten, cupcakes, koekjes etc.
groetjes:Kweenie 
Knap werk zeg die schatkaart. Heel gaaf gedaan.
Supertaarten en vooral die Piraten is tof of vet of gruwelijk of...meer hippe superlatieven weet ik even niet
.
Geverfd??! Ik was er van overtuigd dat het een printje was!! Helemaal top, matey!!

Hoi e.b.m.
Ik ben toch nog eens even bij al je onderwerpen gaan kijken en ik moet je zeggen: wat een schitterende dingen maak jij. Ik vond het een beetje teveel werk om bij elk gemist onderwerp een berichtje te plaatsen, dus bij deze nogmaals:
![]()
![]()
![]()
voor al jouw taarten, cupcakes, koekjes etc.
groetjes:Kweenie
Jeetje, wat lief, zeg! Dank je wel! *bloos-bloos*
ohhh wat gaaf zijn je taarten weer,had ik toch mooi ff gemist
ja ff druk en dan gaan er zo weer dingen aan mij voorbij
,maar gelukkig heb ik ze nu in zicht
taartgroetjes Carla
Ja, ik miste je echt, hoor
. Ik dacht al even, dat je misschien de griep te pakken had ofzo. Maar gelukkig, dat was niet het geval. En ja, na een weekje geen forum, dan heb je aardig wat in te halen, hahaha.
Fijne zondag! xxx
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ahoy, ye lads! Do ye like me pirates cake?