Re: Eerste bruidstaart, maar helaas zeer zware omstandigheden...
heel veel sterkte!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eerste bruidstaart, maar helaas zeer zware omstandigheden...
heel veel sterkte!
mooie taart en heel veel sterkte de aankomende tijd
Ik wil je heel veel sterkte wensen.
Heel veel sterkte!
Jeetje wat een verhaal! Prachtige taart en heel erg veel sterkte toegewenst. Knap gedaan hoor.
pff.. kippevel.. ik wens je ontzettend veel kracht en sterkte!
Heel veel sterkte en wat ontzettend knap dat je deze taart hebt gemaakt!
Wat moet ik hier nog aan toevoegen.
Hele dikke knuffel en sterkte met de gemokuur.
Ik hoop dat je nog wel af en toe afleiding kan zoeken in het maken vaar een taartje.
Prachtige taart!Heel veel moed en sterke komende tijd!
Een hele gave taart en een knappe prestatie! Heel veel sterkte in de komende maanden!
Hoi Denise, heel veel sterkte de komende tijd. Ga ervoor meis. Alle medebaksters denken aan je en duimen voor je.
Heel mooie taart trouwens. Knuffel.
Tjee, mooie taart maar wat een naar verhaal. Ik wens je heel veel sterkte. Misschien helpt het om af en toe een update te schrijven in de babbel. Kan ook dat je daar nou net geen zin in hebt hoor. Maar mocht het helpen om over je ervaringen te vertellen, schroom dan niet. Dikke knuffel.
Pff dat valt niet mee zeg
Je hebt er iets moois van gemaakt!
Sterkte de komende tijd 
Pff wat een super vervelend nieuws heb jij gekregen zeg
Maar het is nu al duidelijk dat jij een vechter bent want ondanks dit k*tnieuws heb je toch de taart nog gemaakt.
Je bent dus nu al een topper
Heel veel succes met je chemokuren!!
En je taart is prachtig

mooie taart!
Ontzettend veel sterkte toegewenst voor de komende tijd.
mooie taart
veel sterkte komende tijd.
Wat een vreselijk verhaal! Dat is toch niet normaal hè, wat je zomaar overkomt! De taart ziet er prachtig uit en ik hoop dat je je snel weer goed genoeg voelt om gewoon weer een prachtige taart op tafel te toveren! Heel veel beterschap!
Heel veel sterkte. Knap dat je het nog gelukt is om zo'n mooie taart te maken. Kippenvel als ik naar de foto kijk en denk aan wat je nu allemaal overkomt. Nogmaals sterkte
Wat vreselijk rot voor je. Ik wens je alle kracht en sterkte om weer helemaal beter te worden. Ik zal een kaarsje voor je branden.
Ik vind je taart echt heel mooi en netjes afgewerkt, onbegrijpelijk dat je dit onder deze omstandigheden hebt kunnen en willen maken. Ik had het je niet nagedaan. Petje af!
Wat een afgrijselijk nieuws en wat een doorzettingsvermogen heb jij dat je toch nog die taart zo mooi hebt gekregen.
Sterkte!!!!
Heel veel sterkte!!!!!!
Mooie taart!
en ik wens je veel sterkte toe!
Oh wat heftig! Heel veel sterkte en je hebt wel een heele mooie taart gemaakt 
Ondanks je héle mooie taart, die zeker mag gezien worden, wens ik je toch veel sterkte toe hoor!!!!
je taart is super mooi.
Ik wens je veel sterkte en hoop dat alles goed verloopt.
zo jong om dit zelf mee te maken ik hoop dat de chemo's goed aanslaan en dat je er niet al te ziek van bent.
en een dikke knuffel want dat verdien je.
Andrea
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eerste bruidstaart, maar helaas zeer zware omstandigheden...