1

Onderwerp: Puzzelplaatje: welk mesje voor kleine ronde vormen?

Voor mijn puzzelplaatjes gebruik ik een hobbymesje van de Action, met een aantal verschillende vormen mesjes. Bevalt prima, alleen bij kleine ronde vormen lukt het me niet dit netjes uit te snijden, het wordt altijd een beetje hoekig zeg maar. Omdat het dan meestal vrij kleine vormpjes zijn, lukt het vaak ook niet goed dit met m'n vinger of een ander tooltje mooi rond te krijgen. Wat voor mesje kun je daarvoor nu het beste gebruiken?

2

Re: Puzzelplaatje: welk mesje voor kleine ronde vormen?

goeie vraag!!
Ik lees gezellig mee!

3

Heel klein balletje rollen en dan platdrukken tot je de juiste grootte hebt. Of met een klein rond uitstekertje.

Met vriendelijke groet
Jolanda

4

Jolandavrk, een rondje op zich lukt wel. Ik bedoel eigenlijk dat je een klein vormpje moet uitsnijden dat ongelijkmatig gevormd is, met kleine "hapjes" eruit zeg maar (ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel...)

5

Ik gebruik of een snij wieltje van PME, of een metalen mesje van PME, dat hoekige is echt een kwestie van in 1 glijdende beweging leren snijden.. oefenen dus

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

Ik gebruik ook het snij wieltje van PME of ik steek een rondje of ander vormpje uit en haal daar met een uiTsteker weer een stukje af.

Met vriendelijke groet
Jolanda

7

Ik gebruik ook het snij wieltje van PME of ik steek een rondje of ander vormpje uit en haal daar met een uiTsteker weer een stukje af.

Met vriendelijke groet
Jolanda