Onderwerp: Eerste bruidstaart, maar helaas zeer zware omstandigheden...
Hallo allemaal,
Eindelijk mocht ik dan mijn eerste bruidstaart maken, in de zomervakantie al een bespreking met het bruidspaar gedaan. En nu was het dan eindelijk zover, ik had er super veel zin in. Maar helaas werd ik 2 weken geleden ziek, 1 dag voor de bruiloft kreeg ik de diagnose: ziekte van Hodgkin, lymfklierkanker. Ik ben nu 25 jaar. Gelukkig had ik de bruidstaart een dag van tevoren al helemaal af en gelukkig heeft mijn moeder me kunnen helpen. Voor nu dus voorlopig mijn laatste taart, a.s. vrijdag krijg ik mijn eerste chemo, er volgen er dan nog 15. Ik ben er als alles goed gaat driekwart jaar mee zoet...
Ondanks de omstandigheden toch best tevreden met het resultaat, al kan ik wel beter. Het bruidspaar was er in ieder geval super blij mee en de gasten vonden het ook heel mooi en smakelijk.
Hieronder mijn eigen foto's, ik wacht nog op foto's van de fotograaf.

De vulling is simpel, de bovenste en onderste taart zijn gevuld met banketbakkersroom, dun laagje aardbeienjam en afgesmeerd met botercreme, de middelste taart is gevuld met 2 lagen aardbeienbavaroise en afgesmeerd met botercreme.

Op locatie

Ik mocht erbij zijn toen het bruidspaar de taart aansneed

Heel veel sterkte.