Onderwerp: Ook maar eens voorstellen
Ik heb me hier een tijd geleden al eens aangemeld en ook wel eens vragen gesteld, maar verder ben ik hier nooit echt actief geweest. Maar daar wil ik nu verandering in brengen, dus laat ik mij dan ook maar netjes voorstellen
Ik ben Leonie, 23 jaar en woon samen met mijn vriend in Dronten. Ik heb geen werk wegens gezondheidsproblemen dus als ik wil bakken kan ik dat eigenlijk meteen wel doen, omdat ik toch thuis zit. Maar door die gezondheid red ik niet om heel vaak te bakken omdat mijn handen snel pijn gaan doen, dus ik bak nu 1x per maand denk ik.
Bakken heb ik altijd al leuk gevonden, maar het bleef meestal bij koekjes of brownies. Tot ik besloot om te proberen of ik ook met fondant kon werken. Dat is nu denk ik 2 tot 2,5 jaar geleden. En het lukte redelijk en ik vond het leuk, dus ik ben langzaam aan steeds meer spulletjes gaan kopen. En nu gebruik ik iedere gelegenheid als excuus om weer te oefenen. We hebben net een huis gekocht, dus als we straks housewarming hebben kan ik me weer lekker uitleven op de taarten.
Naast bakken vind ik het leuk om te haken, ik ga binnenkort weer beginnen met fimo (lijkt me ook een goede oefening voor de fondant) en ik kijk teveel films. Daarnaast probeer ik af en toe nog te lezen en kaarten te maken.
Today is a gift, that's why they call it the present