1

Onderwerp: Surprise ei bekleden als m&m

Hoi,

Ik wil een m&m taart maken deze week met daarop van surprise eieren grote m&m's. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet aanpakken.

Hoe plakt de fondant aan het ei? En hoe krijg je het netje om het ei gerookt zonder kreukels?

Ik hoop dat iemand wat tips heeft!

Groetjes Olga

Re: Surprise ei bekleden als m&m

er is vast een speciale reden dat je hiervoor surprise eieren wilt gebruiken? Het lijkt mij handiger om van het surprise ei eerst een m&m vorm te maken voordat je hem goed gaat bekleden... M&M's zijn (m.i.) ronder dan een (surprise) ei..

en het gladmaken zonder kreukels is denk ik; neem de tijd, rustig aan en stukje voor stukje.

3

Re: Surprise ei bekleden als m&m

MjammieMarjo schreef:

er is vast een speciale reden dat je hiervoor surprise eieren wilt gebruiken? Het lijkt mij handiger om van het surprise ei eerst een m&m vorm te maken voordat je hem goed gaat bekleden... M&M's zijn (m.i.) ronder dan een (surprise) ei..

en het gladmaken zonder kreukels is denk ik; neem de tijd, rustig aan en stukje voor stukje.

Bedankt voor je reactie! Ik dacht dat er op die taarten altijd surprise eieren gebruikt werden vandaar... :think: en het leek me lekkerder als een hele hoop fondant.. :P 
Bedankt!