1 Laatst bewerkt door Jes 4 (15-01-2013 11:34)

Onderwerp: Een leuke grappige naam.....

Ik wil visitekaartjes laten maken en misschien ook wel een website. Daar ben ik over aan t lezen, hoe en wat enzo.
Maar een naam...
Ik heet zelf Jessica wordt vaak Jes genoemd.
Wie heeft ideeën?
Ik dacht zelf aan "Taart....jessS!!
Maar misschien hebben jullie betere, leukere of grappige ideeën!!

2 Laatst bewerkt door Cynthi@ (15-01-2013 13:07)

Re: Een leuke grappige naam.....

Nou, ik vind deze naam echt super! Niks meer aan doen, zou ik zeggen. Kort, krachtig, duidelijk en past helemaal bij jou(w naam).
Zou het alleen wel aan elkaar schrijven dus "TaartJess", omdat als je een website hebt, dit makkelijker is. In een url kun je geen puntjes plaatsen. ;)

:thumb:

3

Ik ben het met de voorgaande dame eens, mooie naam, kort maar doeltreffend.

4

Dank jullie wel!!!
Bedankt ook voor de tip!!
Als ik m heb zal ik m posten!!

5

Jes 4 schreef:

Dank jullie wel!!!
Bedankt ook voor de tip!!
Als ik m heb zal ik m posten!!

Graag, ben benieuwd enne.... maak er wat moois van!  :thumb:

6

Nou .... hier een voorbeeld!
Wat vinden jullie hiervan??

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YKPCCVLY.jpg

7

Helemaal leuk!

Alleen, één klein ideetje. Is het niet wat om een e-mail account aan te maken (is toch gratis) waar je 'bedrijfsnaam"in voorkomt?
Dus bijvoorbeeld taartjesss@......nl

Of je moet binnenkort dus echt een website de lucht in knallen, dan krijg je er volgens mij altijd al e-mailadressen bij.
Als je bijvoorbeeld www.taartjesss.nl als domeinnaam hebt, kun je bijvoorbeeld als e-mail info@taartjesss.nl aanmaken.

Maar het is maar een idee hoor!  ;)
Kaartje is heel leuk en het lettertype ook!  :D

8

Cynthi@ schreef:

Helemaal leuk!

Alleen, één klein ideetje. Is het niet wat om een e-mail account aan te maken (is toch gratis) waar je 'bedrijfsnaam"in voorkomt?
Dus bijvoorbeeld taartjesss@......nl

Of je moet binnenkort dus echt een website de lucht in knallen, dan krijg je er volgens mij altijd al e-mailadressen bij.
Als je bijvoorbeeld www.taartjesss.nl als domeinnaam hebt, kun je bijvoorbeeld als e-mail info@taartjesss.nl aanmaken.

Maar het is maar een idee hoor!  ;)
Kaartje is heel leuk en het lettertype ook!  :D

Ik sluit me hier bij aan, dat komt veel professioneler over! En als je geen website gaat starten, kun je nog altijd een hotmail-adres nemen ofzo: taartejesss@hotmail.com

9

Een eigen website zou geweldig zijn maar lijkt me erg ingewikkeld om te maken. Nu ken ik wel iemand die daar erg in thuis is dus ik zal eens informeren.
Ik zal inderdaad wel een ander emailadres nemen!

10

Ik kreeg vanmiddag een privé mail dat "Taartjess" al bestaat. Dus ga op zoek naar een andere naam.
Anders wordt t toch wat verwarrend.

11

Help, advies!
Hier ben ik weer. Misschien kan iemand helpen?
Ik had voor mijn visitekaartjes en misschien website een naam in gedachte. Maar ik kreeg een prive mail want die werd al gebruikt. Jammer maar wel blij mee anders wordt t wel verwarrend.
Nu ben ik erg blij met wat ik gister opnieuw bedacht heb:
" Tijd voor taartjes!! "
Maar nu kom ik er net achter dat er al een
" Tijd voor taart " bestaat.
Is niet helemaal hetzelfde, maar toch.
Wat zouden jullie doen. Houden of weer nieuw bedenken en registreren want ik had m gisteravond bij hostnet geregistreerd.

12

Nog even als aanvulling voor degene die mee willen denken  :)
Mijn naam is Jessica Stichter-Wegbrands  mijn dochters heten Nina en Mandy
En ik heb rood haar( misschien teveel info maar misschien komen er ook wel leuke ideeeen van haha)

13 Laatst bewerkt door Cynthi@ (20-01-2013 11:19)

Wat jammer dat TaartJess al bestaat.  :(
Zelf zou ik niet voor ''Tijd voor Taartjes"gaan, lijkt te veel op 'Tijd voor Taart'.

Denk nog even met je mee...  :think:  :think:

EDIT: Jammer, ik dacht ineens: CakeJess. Maar die bestaat óók al.
We denken weer verder...

14

50 tinten taart haha
Tollende taartjes
Tollende taarten
Trotse taartjes
Taarttijdperk

15

Bij vijftig tinten taart, krijg ik toch wel erg het vermoeden dat je alleen taarten uit de 18+ rubriek maakt...  :+
Of dat slim is....  :think:

16

Wat dacht je van "Taarten uit Nieuwveen"

Dan maak je flyers/visitekaartjes in de vorm van zo'n "Groeten uit...." wenskaartje op briefkaart formaat (10x15cm) en doe je in plaats van foto's van de betreffende plaats, foto's van een paar van je zelfgemaakte taarten.
Dan kun je zelfs op de achterkant van de kaart, het kaartje aan jezelf 'adresseren', zodat mensen gelijk je adresgegevens hebben.

17

:Y dat is wel heel origineel!!
Ik ga ff kijken of t nog niet bestaat!!

18

Er bestaat wel een taartenuitnieuwveen.be

19

Jes, ik zou vooral ook even nadenken over wat je wilt bereiken met de website en visitekaartjes. Wil je alleen mooie creaties laten zien, of wil je workshops gaan geven, taart op maat maken, etc. Want dan kan je daar mogelijk qua naam ook wat mee.

Voor de domeinnaam is het ook handig dat je woorden gebruikt die met je doel te maken hebben, dus met taart op maat of workshop erin. Workshopjess klinkt dan misschien niet zo goed, maar ik zou het wel in die richting zoeken, begrijp je?

Ps. mocht je hulp nodig hebben met een website en e-mailadres dan kan ik je helpen, laat maar weten.

20

Jes 4 schreef:

Echt? Jammer!  :(

Verder ben ik het helemaal eens met de dame in de bovenstaande reactie!  :thumb:

21

22

O foutje! Had m al gepost.

Ik zou graag een website willen, nu of in de toekomst, met als doel mijn taarten laten zien en het zou geweldig zijn om via die weg ook opdrachten te krijgen. Dus taart op maat.
Heb nu via via mijn eerste opdracht gehad. Een Cars taart. Superspannend maar ook superblij en leuk!!
Veel leuke namen zijn al bezet. Logisch maar wel heeeeel jammer  :s

23

Nou.... Hier is ie dan, mijn naam. Geregistreerd en al:
Taartjes uit Nieuwveen!!
Visitekaartje zal ik van de week ff posten.