26

Re: Meisje in de sneeuw met hartjes????

Bedankt voor de uitleg ik ga het proberen  :thumb:  klinkt simpel maar zal het vast niet zijn...

Taart Smakelijk is de naam

27

Josje78 schreef:

Bedankt voor de uitleg ik ga het proberen  :thumb:  klinkt simpel maar zal het vast niet zijn...

Ik begrijp je. Nog een tip: begin met een simpele tekening. Als dat dan lukt, ga je vanzelf op den duur wat moeilijkere plaatjes zoeken.
Succes, ik hoop wat van je tegen te komen op dit forum :)

28

Ohhhhh echt helemaal super!!!
Te gek gewoon!

29

Maschipilami schreef:

Ohhhhh echt helemaal super!!!
Te gek gewoon!

Dank je  :o

30

:thumb: Wat een schattige taart! Heel gaaf gedaan. :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

31

Wat een schatje, wil ook graag weer een keer schilderen, maar heb er de opdrachten niet naar.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

32

wat een schatje, heel mooi gemaakt :Y

33

Heel mooi gedaan, past ook goed bij het weer vandaag!

34

Annemarie29 schreef:

Wat een schatje, wil ook graag weer een keer schilderen, maar heb er de opdrachten niet naar.

Bedankt en jammer dat je er niet aan toe komt terwijl je het wel leuk lijkt om te doen  :/
Ik maak ook geen taarten in opdracht. Alleen voor onszelf of om weg te geven als cadeautje of zo. Op die manier kan ik altijd doen wat ik zelf leuk vind. :)

35

Helemaal super :thumb:  :thumb: !!

36

kweenie schreef:
Josje78 schreef:

Ik begrijp je. Nog een tip: begin met een simpele tekening. Als dat dan lukt, ga je vanzelf op den duur wat moeilijkere plaatjes zoeken.
Succes, ik hoop wat van je tegen te komen op dit forum :)

Dat is wel een goede tip ja whahhaa ken mezelf ik ga meteen voor wat moeilijks en ben dan niet blij met het resultaat....thanx!

Taart Smakelijk is de naam

37

WAUW, Kweenie, wat vind ik dit mooi, zeg! Ook je andere taart, die ik nog helemaal niet eerder had gezien :o , is geweldig. Schilderen is heerlijk om te doen en als het resultaat dan zo mooi is.........wauw, kicken!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

38

e.b.m. schreef:

WAUW, Kweenie, wat vind ik dit mooi, zeg! Ook je andere taart, die ik nog helemaal niet eerder had gezien :o , is geweldig. Schilderen is heerlijk om te doen en als het resultaat dan zo mooi is.........wauw, kicken!

Wow, dank je!!! Ik word er haast verlegen van  :o

39

kweenie schreef:

Wow, dank je!!! Ik word er haast verlegen van  :o

ik zie het, je hebt er helemaal rode blosjes van! :lol: ;)

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

40 Laatst bewerkt door Annemarie29 (21-01-2013 20:17)

kweenie schreef:
Annemarie29 schreef:

Bedankt en jammer dat je er niet aan toe komt terwijl je het wel leuk lijkt om te doen  :/
Ik maak ook geen taarten in opdracht. Alleen voor onszelf of om weg te geven als cadeautje of zo. Op die manier kan ik altijd doen wat ik zelf leuk vind. :)

Voor mij is het ook maar een hobby, maar de komende tijd allemaal kindjes jarig en die mogen van mij het thema kiezen en deze keer paste de thema's en schilderen niet zo bij elkaar, maar komt vanzelf een keer weer.

Moet oa een Belle en het Beest taart maken en had een heel gaaf plaatje gevonden;
http://pinterest.com/pin/48835977181242340/
Maar toch even overlegd met het meisje voor wie de taart is en zij koos deze;
http://pinterest.com/pin/48835977181243908/
Ook leuk, dat wel.

Groetjes Annemarie

41

Heel leuk! :thumb:

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

42

Annemarie29 schreef:
kweenie schreef:
Annemarie29 schreef:

Voor mij is het ook maar een hobby, maar de komende tijd allemaal kindjes jarig en die mogen van mij het thema kiezen en deze keer paste de thema's en schilderen niet zo bij elkaar, maar komt vanzelf een keer weer.

Moet oa een Belle en het Beest taart maken en had een heel gaaf plaatje gevonden;
http://pinterest.com/pin/48835977181242340/
Maar toch even overlegd met het meisje voor wie de taart is en zij koos deze;
http://pinterest.com/pin/48835977181243908/
Ook leuk, dat wel.

Dat 1e plaatje is inderdaad een heel mooi plaatje om te schilderen. Komt vast nog wel een keer :) Ga je het 2e plaatje puzzelen??? Ik vind het sowieso een mooi plaatje. Het zal dan ook wel een hele mooie taart worden. Succes!!! :thumb:

43

Ge-wel-dig!!!!  :thumb:  :Y  :Y  :Y  :thumb:

44

kweenie schreef:

Dat 1e plaatje is inderdaad een heel mooi plaatje om te schilderen. Komt vast nog wel een keer :) Ga je het 2e plaatje puzzelen??? Ik vind het sowieso een mooi plaatje. Het zal dan ook wel een hele mooie taart worden. Succes!!! :thumb:

Ja puzzelen, en we zullen zien wat ik er weer van "bak" ;) .

Groetjes Annemarie

45

jasjajajajajaaja gevonden maar jeetje ,zal ik het nog wel gaan proberen  :/  :/  :/  :/  :/  :/  :/  dit is zo onwijs gaafgoedsupertoppy enz.schaam me dood denk ik bij deze  :lol:  :lol:  :lol:
lieve groetjes mij carla  ;)

46

carol schreef:

jasjajajajajaaja gevonden maar jeetje ,zal ik het nog wel gaan proberen  :/  :/  :/  :/  :/  :/  :/  dit is zo onwijs gaafgoedsupertoppy enz.schaam me dood denk ik bij deze  :lol:  :lol:  :lol:
lieve groetjes mij carla  ;)

Wel doen hoor Carla. Zeker als je het zo leuk vindt om te doen. Gewoon beginnen. Tilda is daar juist perfect voor. Ze is niet zo moeilijk te tekenen!!
Ik blijf wachten op jouw geschilderde Tilda. Ik hoop echt dat je het gaat proberen. Ik denk dat je het zeker ook kunt. Kijk  maar eens wat jij allemaal al ooit gemaakt hebt. :)

47

Aaah ze is sweety!

48

mooi!! :Y

49

ok ben om  :lol:  :lol:  :lol:  ,ga van de week doen,wordt vervolgd  ;)
ga nu ff met de molds(die ik cadeau kreeg) van mijn lieve nichtje Brenda-kwebbeltje freubelen ,fijne dag meis  ;)

50

carol schreef:

ok ben om  :lol:  :lol:  :lol:  ,ga van de week doen,wordt vervolgd  ;)
ga nu ff met de molds(die ik cadeau kreeg) van mijn lieve nichtje Brenda-kwebbeltje freubelen ,fijne dag meis  ;)

Leuk, leuk. Ik ga elke dag even kijken  :)