Re: Zijn moeder had alleen een slagroomtaart besteld......
Fantastisch!, En wat lief dat je dit gedaan hebt, ik zou precies hetzelfde gedaan hebben. Jou bericht maakt mijn dag weer tot een feestje!
Want van een blij kind word ik zelf ook vrolijk!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zijn moeder had alleen een slagroomtaart besteld......
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Fantastisch!, En wat lief dat je dit gedaan hebt, ik zou precies hetzelfde gedaan hebben. Jou bericht maakt mijn dag weer tot een feestje!
Want van een blij kind word ik zelf ook vrolijk!
Wat ontzettend lief om te doen en ook zo snel Petje af 
Wat ontzettend leuk.... en wat zul je je gewaardeerd voelen als zo'n jochie aan je deur komt om dat te vragen.... zo lief....
En idd, een hele mooie taart!
Haha, wat een heerlijk verhaal! En de taart is mooi! 
hahaha, geweldig verhaal erbij! en jeeeee, ik vind hem super knap en mooi voor "even snel maken" !!!!!
Wat lief zeg, zowel jij als het jochie.
hij is heel leuk! en je touw rond de 6 lijkt ook zo goed.. en het water achter de haaien.. en nog meer om op te noemen...
wat lief en een super taart geworden.
wat een mooie taart en wat een schattig jongetje
ik lees het nu pas en moest gewoon een berichtje achter laten
wat een leuk verhaal bij een lief taartje. super schattig. ik vind hem prachtig.
Wat een heerlijk joch! Leuk dat je hem zo blij heb kunnen maken! En met je taart is niks mis als je het mij vraagt..
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zijn moeder had alleen een slagroomtaart besteld......