Onderwerp: Sweet sixteen!
Een sweet sixteen taart voor mijn buurmeisje.
Dit is de eerste taart die ik heb gemaakt in opdracht, ik hoop dat ze hem mooi vinden...

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sweet sixteen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een sweet sixteen taart voor mijn buurmeisje.
Dit is de eerste taart die ik heb gemaakt in opdracht, ik hoop dat ze hem mooi vinden...

Nou, als ze die niet mooi meer vind... Prachtig! En weer met die mooie hakkenschoenmal!!! 
De taart is erg leuk geworden.
En de strik heb je erg mooi gemaakt.
Die taart wordt vast en zeker geshowed door je buurmeisje op haar Facebook!
Ik heb hem zelf ook op facebook gezet, de reacties vliegen me om de oren.
ik bloos van trots
leuk om te zien dat anderen er ook van genieten
Hij is ook hartstikke leuk! Ik vind die riem zo gaaf 
Heel leuk 
Wat een mooie strakke strik! Knap hoor! En die riem blijft leuk idd...
Prachtige taart hoor! Dat beloofd nog wat!! 
Hihi, dank jullie wel voor de complimentjes. Ik kreeg net te horen dat de jarige er helemaal blij van werd.
Super mooi!
Hoi,
Wat een super mooie taart zeg! Leuke kleurencombinaties, ik wil zelf ook een sweet sixteentaart maken voor mijn zusje en vroeg me af hoe je die riem gemaakt hebt?
Hoi,
Wat een super mooie taart zeg! Leuke kleurencombinaties, ik wil zelf ook een sweet sixteentaart maken voor mijn zusje en vroeg me af hoe je die riem gemaakt hebt?
Ik heb fondant uitgerold en uitgesneden met een ribbon cutter. Daarna de zijkanten met een designer wheel van PME bewerkt. Om de taart heen leggen en de gesp boetseren. Wat gaatjes maken met een sateprikker en voila, je riem is klaar.
Succes!
Rowena92 schreef:Hoi,
Wat een super mooie taart zeg! Leuke kleurencombinaties, ik wil zelf ook een sweet sixteentaart maken voor mijn zusje en vroeg me af hoe je die riem gemaakt hebt?Ik heb fondant uitgerold en uitgesneden met een ribbon cutter. Daarna de zijkanten met een designer wheel van PME bewerkt. Om de taart heen leggen en de gesp boetseren. Wat gaatjes maken met een sateprikker en voila, je riem is klaar.
Succes!
Okee, super bedankt! Ik ben nog een beginneling dus vandaar haha! Maar ik zal het gaan proberen!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sweet sixteen!