1

Onderwerp: [FEEDBACK] cake topper tinkerbell in fondant

Hey,

lang geleden dat ik nog eens iets gepost heb, en ik heb het ook al een tijdje geleden gemaakt, maar nog nooit geshowd.

Ik heb een tinkerbell in fondant geboetseerd met vleugels van Royal Icing.

Hopelijk vinden jullie em mooi. Er zijn wel nog wat foutjes en tis niet allemaal even glad, maar 'twas de eerste keer  :)

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/524190_4281558957321_1259417341_n.jpg

2

Re: [FEEDBACK] cake topper tinkerbell in fondant

Ik vind 'r erg mooi! En -uit eigen ervaring- weet ik dat Tink een heeeeeel lastig dametje is  :Y
Het enige dat me opvalt is haar neusje. Het lijkt iets te vlak? En de neusgaatjes? Maar misschien komt dat door de foto.

De vleugeltjes vind ik echt PRACHTIG!!!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Ik vind haar erg mooi, kan helemaal niet zien dat het de eerste keer was! Vind vooral het gezichtje mooi geschilderd. Maar de rest ook heel goed geboetseerd.

Wat feedback betreft: het enige dat ik kan bedenken is dat ze een beetje bleek ziet? Misschien de volgende keer de fondant ietsjes donkerder? Kan het licht zijn natuurlijk. En een beetje roze op de wangen is ook altijd leuk.  :Y

4

Sonj@ schreef:

Ik vind 'r erg mooi! En -uit eigen ervaring- weet ik dat Tink een heeeeeel lastig dametje is  :Y
Het enige dat me opvalt is haar neusje. Het lijkt iets te vlak? En de neusgaatjes? Maar misschien komt dat door de foto.

De vleugeltjes vind ik echt PRACHTIG!!!

het neusje is idd te vlak hihi en er zijn gen neusgaatjes oeps  :o vergeten. Maar een gezichtje boetseren is o zo moeilijk

5 Laatst bewerkt door Bolleke82 (18-01-2013 12:17)

Rumy schreef:

Ik vind haar erg mooi, kan helemaal niet zien dat het de eerste keer was! Vind vooral het gezichtje mooi geschilderd. Maar de rest ook heel goed geboetseerd.

Wat feedback betreft: het enige dat ik kan bedenken is dat ze een beetje bleek ziet? Misschien de volgende keer de fondant ietsjes donkerder? Kan het licht zijn natuurlijk. En een beetje roze op de wangen is ook altijd leuk.  :Y

Dank je, de huidskleur is idd een beetje bleek uitgevallen, maar heb nog geen dusts om dat bij te werken :-) volgende idd een beetje donkerder mengen dank je :)