Onderwerp: Mashmellowpops als traktatie voor David...
Eerste poging en geslaagd....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mashmellowpops als traktatie voor David...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Eerste poging en geslaagd....
Leuk idee. Is weer eens wat anders dan een gewone cakepop
Vond ik ook en ze kregen door de spikkels zo'n leuke blauwe tong, ha, ha.
Heel erg leuk. Maar volgens mij zijn dit grote marsh mellows? Waar heb je deze vandaan?
Jumbo Maar Hema heeft ze volgens mij ook, hetzelfde formaat roze en wit.
Leuk! Steek je dat stokje gewoon zo in de marshmallows? Blijft dat goed zitten?
zien er leuk uit. weer wat anders
Ik heb het stokje inderdaad gewoon in de marshmallow gestoken. Blijft prima zitten.
Okee... Ga ik ook eens proberen
Leuk, veel succes!
Ojee, ik snap er echt niet van
Hoe heb je die mooie vorm erin gekregen?
Wat snap je er niet van??? Even een korte uitleg, ik heb eerst roosjes gemaakt in een mal van Makins clay (kan ook een siliconenmold met een ander figuurtje zijn of gewoon een bloemetje uitsteken. Dan een marsmellow aan een cakepop stokje geprikt, daarna het topje in de rode chocolade gedipt (au bain maire candymelts smelten) en dan het roostje erin gelegd en vervolgens de rand in een schoteltje met blauwe spikkels gedipt.
Heel origineel zeg! Ziet er leuk uit.
Thanks.
Bedankt voor de duidelijke uitleg!
Volgens mij ben ik niet zo goed in het ontleden met mijn ogen
Dat komt denk ik doordat de marsepein precies dezelfde kleur rood is als het roosje, valt bijna niet op, dat besefte ik pas toen jij aangaf dat je niet snapte hoe ik dat roos figuurtje erin gemaakt had Uitleg is altijd handig, zonder how to's was ik ook niet zo ver gekomen hoor
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mashmellowpops als traktatie voor David...