Re: De tuin van mijn moeder
heel mooi! en wat lief dat je je moeder hebt nagemaakt 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De tuin van mijn moeder
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
sorry, dubbel geplaatst 
OOoh die is mooi, leuk, origineel en lekkerrrrr. 
Prachtig. Zet mijn schoonvader op de plaats van jouw moeder en dan is ie perfect voor zijn verjaardag
hahahah (hij is tuinman)
In tegenstelling tot mijn moeder heb ik dus echt he-le-maal niets met tuinieren, en mijn man ook niet. Onze lelijke tuin is een doorn in mijn moeders oog. Dus toen ik haar deze taart gaf zei ik er speciaal bij dat ik alweer genoeg getuinierd had dit jaar 
We gaan ons tuin-probleem dit jaar trouwens voor eens en altijd oplossen. Helemaal betegelen die handel, misschien een klein stukje nepgras (zal mn moeder leuk vinden;-). Een paar potjes hier en daar (onkruid moet toch ergens groeien?). En klaar.
super mooi...en al die leuke details...je blijft er naar kijken...kan me voorstelen dat ze het jammer vond om aan te snijden!!
super mooi...en al die leuke details...je blijft er naar kijken...kan me voorstelen dat ze het jammer vond om aan te snijden!!
Dank je wel tam80! Ze heeft een paar van de boetseersels nog steeds op een kastje staan! 
hij is léuk!
Wat een super leuke taart!
Leuk om hier nog steeds complimentjes voor te krijgen. Bedankt! 
Leuk om hier nog steeds complimentjes voor te krijgen. Bedankt!
jij had bij iemand een reaktie gegeven,en deze taart als link gedaan,vandaar dat ik daar zo bij kwam...
en als je er op reageerd,komt ie weer bovenaan te staan!!
maar het is ook een hele mooie taart om weer ff onder de aandacht te brengen!! 
Ah nu snap ik hoe je hier terechtkwam 
de beestjes aan de zij kant zijn heel erg leuk ,ook je link uit de andere topic vindt ik fantastisch die sla ik even op
super leuk!
Je ziet dat ie met liefde gemaakt is 
ik vindt m top n sla m op! hoe lang heb je dr over gedaan? hier zou ik dus hele dag mee bezig zijn, krijg dr maar geen tempo in...

Wat een gave taart is het geworden. Ik kan me goed voorstellen dat je moeder deze taart niet wil aansnijden.
Ongelooflijk mooi! Prachtig!
ik vindt m top n sla m op! hoe lang heb je dr over gedaan? hier zou ik dus hele dag mee bezig zijn, krijg dr maar geen tempo in...
![]()
Zeg maar gerust een paar dagen!! Misschien zelfs meer als ik de Google-uren erbij optel
Ik ben ongeveer een week van tevoren begonnen met het boetseren van de planten en struiken, mijn moeder, en al de rest. De taart in elkaar zetten was eigenlijk super makkelijk, omdat ik al zoveel voorbereidend werk had gedaan (oa op schaal tekenen - dus ik wist precies waar alles moest en hoe ik het wilde doen)
Ach wat leuk zeg
.
O jee, deze heb ik eerder dus gemist
. Prachtig gemaakt. Doet me al een beetje naar het voorjaar verlangen 
Dank jullie wel!
Ja ik ben ook helemaal klaar voor de lente! Heb het wel gehad met die ijzige kou 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De tuin van mijn moeder