1

Onderwerp: vraagje over voetbaltaart

Hallo, ik ben nieuw hier en nog maar 3 taarten gemaakt. Maar je moet ergens beginnen, toch? Nou wil mijn kleinzoon graag een voetbaltaart. Ik heb al een Blandaschaal gekocht bij Ikea, maar hoe krijg ik nu die zwart/witte 5-hoekige figuurtjes die op de bal zitten?
Ik hoop dat jullie raad weten!!
groetjes
Jelly

2

Re: vraagje over voetbaltaart

Hou welkom hier.
Ik heb de hoekjes op papier getekend en op de mal gelegd. Zo kan je goed zien hoe ze moeten leggen.

zal je verder even melden. Je staat in het verkeerde rijtje. Je word vanzelf verplaatst.

Groetjes

3

Bij de FAQ staat het helemaal uitgelegd hoe je de vlakken moet bereken  ;) Even bij 'decoreren' kijken  ;)

4

Dank je wel voor het reageren. Ik ben helemaal geen computerheld, dus ik heb geen idee wat FAQ betekend. Kun je me daar mee helpen?

5

kijk maar eens op deze site

http://www.zoetezinnen.nl/how-to-voetba … zeshoeken/

6

WOW, wat een gaaf bericht!!!!! Die site is perfect, alle maten staan erop, helemaal te gek hoor. Dank je wel.
Ik wist inderdaad niet dat een voetbal twee verschillende vlakjes had, ik dacht dat ze allemaal hetzelfde waren. Dat had een heel rare voetbal geworden.
groetjes
Jelly

7

[MOVE] -> decoreren

Bij de how-to rubriek zijn hier ook meerdere topics over.
Als je nieuw bent is het handig en verstandig eerst eens uitgebreid te gaan neuzen en de zoekfunctie uit te proberen  ;)