Onderwerp: Wat wordt hier gebruikt als ondergrond
Wie kan mij vertellen wat hier als grond gebruikt is. Of wat ik hier als grond (dat bruine zaagsel) zou kunnen gebruiken?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Wat wordt hier gebruikt als ondergrond
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie kan mij vertellen wat hier als grond gebruikt is. Of wat ik hier als grond (dat bruine zaagsel) zou kunnen gebruiken?
amandel snippers!
Geroosterde kokos!
amandel snippers!
Oh? Ik ken alleen maar geschaafde amandelen, die hebben niet deze vorm. Die dan nog snijden en even bakken om een kleurtje te geven of zo?
spidygirl schreef:amandel snippers!
Oh? Ik ken alleen maar geschaafde amandelen, die hebben niet deze vorm. Die dan nog snijden en even bekken om een kleurtje te geven of zo?
ik weet zo even niet waar je het kan kopen.
wij gebruikten het vroeger in de banketbakkerij heel veel
zat in grote emmers en al gesnipperd natuurlijk'
kan je idd even roosteren in de oven
Maar als je de foto in het groot ziet dan lijkt het net op lange platte strookjes. Maar amandelen zijn een goede optie.
http://cdn.instructables.com/FWL/40DN/M … .LARGE.jpg
Ik denk ook geroosterde kokos
Het zijn lange platte strookjes, dat kan toch geen kokos zijn, dat is toch veel fijner?
Gefrituurde mie?
Niet als je vers geraspte kokos neemt (toko of zelf doen). De droge vorm is inderdaad fijner.
amandelen in de blender doen?
Gefrituurde mie?
Daar dacht ik zelf ook aan. Maar dat is niet lekker voor de kinderen om op te snoepen.
geschaafde chocolade???? wit en bruin door elkaar? Of smelten, mengen,krijg je licht bruin (?) en dit na opstijven raspen/schaven?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Wat wordt hier gebruikt als ondergrond