1 Laatst bewerkt door Ri1987 (17-01-2013 11:51)

Onderwerp: [FEEDBACK] kerst taart

Een beetje laat misschien, maar hier mijn eigen gemaakte kersttaart. Mijn 2e taart.

Het idee van de taart heb ik stiekem gestolen van het forum ( ik vond het zo leuk) Ik heb er wel een partij mee lopen stoeien. Vooral die hoekjes kreeg ik maar niet goed. scheurde ook een beetje. Foto zo gemaakt dat je het niet echt ziet :P   als vulling heb ik bosvruchtenkwark gebruikt en daarna afgesmeerd met botercreme. Daarna taart bekleed met fondant en mijn figuurtjes zelf gemaakt met fondant ( oke ik had voor de kerstman een how-to op het internet gevonden)

Nu hopen dat mijn plaatje zichtbaar is, vorige keer lukte het me niet.

[image]https://www.facebook.com/photo.php?fbid … mp;theater[/image]

2

Re: [FEEDBACK] kerst taart

Oei, ik zie niets... En ik ben juist zo benieuwd...
Lekker hoor, een vulling met bosvruchtenkwark. Doe jij daar gelatine of zo doorheen om het dikker te maken? Heb ik me al steeds afgevraagd.

Tieneke

3

vind hem erg leuk :thumb:

4 Laatst bewerkt door jolandavrk (17-01-2013 09:47)

Ri1987 schreef:

Een beetje laat misschien, maar hier mijn eigen gemaakte kersttaart. Mijn 2e taart.

Het idee van de taart heb ik stiekem gestolen van het forum ( ik vond het zo leuk) Ik heb er wel een partij mee lopen stoeien. Vooral die hoekjes kreeg ik maar niet goed. scheurde ook een beetje. Foto zo gemaakt dat je het niet echt ziet :P   als vulling heb ik bosvruchtenkwark gebruikt en daarna afgesmeerd met botercreme. Daarna taart bekleed met fondant en mijn figuurtjes zelf gemaakt met fondant ( oke ik had voor de kerstman een how-to op het internet gevonden)

Nu hopen dat mijn plaatje zichtbaar is, vorige keer lukte het me niet.

[image]https://www.facebook.com/photo.php?fbid … mp;theater[/image]

Ik heb hem zichtbaar gemaakt voor je.
De taart is erg leuk.

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/416896_543001045724315_384247696_n.jpg

Als je nu op bewerk klik kun je zien wat ik heb gedaan.
Zodat je kan kijken hoe je de foto moet plaatsen

Met vriendelijke groet
Jolanda

5

Tante Tien schreef:

Oei, ik zie niets... En ik ben juist zo benieuwd...
Lekker hoor, een vulling met bosvruchtenkwark. Doe jij daar gelatine of zo doorheen om het dikker te maken? Heb ik me al steeds afgevraagd.

Tieneke

Ik heb kwark van Optimel gebruikt, en verders niets er door heen. Ik smeer er altijd maar een dun laagje tot ongeveer 1 cm van de rand af omdat ik ook fondant gebruik. Anders ben ik bang dat de taart te zoet word. Ik weet eerlijk gezegd niet of dit wel de juiste manier is. las hier ergens op het forum een keer iets over optimel kwark en dat heb ik nu beide keren gebruikt.

6

Dank je wel Jolanda. :D Ik heb gekeken en ik denk dat ik de volgende keer de foto er wel goed op krijg!

7

Dank je wel Jolanda. :D Ik heb gekeken en ik denk dat ik de volgende keer de foto er wel goed op krijg!