Onderwerp: Bijna 100 likes, wie helpt me over die magische grens?
In november begonnen met mijn facebook pagina en nu al bijna 100 likes, ik ben er zo blij mee! Wie wordt mijn 100ste like?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Bijna 100 likes, wie helpt me over die magische grens?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
In november begonnen met mijn facebook pagina en nu al bijna 100 likes, ik ben er zo blij mee! Wie wordt mijn 100ste like?
gedaan
Dank je wel!!!! Ook R+ fan zie ik?
yoe hoe ik ben nr 100!!!!
liken jullie mij ook? vind ik leuk!
Hahahaha, gefeliciteerd... uhm, kheb alleen geen prijsje, sorry... Maar ik ben wel heul heul blij Dank jullie wel!!!
OK, toch een klein prijsje, een like-je terug
hoeft geen prijsje aan vast te zitten hoor!
doe mij dan maar een like en misschien nog een stem
http://www.facebook.com/TaartenDecorere … p_data=114
dan ben ik al blij!
mijn stem heb je
super blij!
dank je!
Tamataartje
Dank je wel!!!! Ook R+ fan zie ik?
www.sweetlakecakes.nl of www.facebook.com/SweetlakeCakes
Wat bedoel je met R+ fan?
O, sorry, ik zag dat je bij je favorieten Rammstein had staan, afgekort R+. Ik zie wel meer bands waar ik gek op ben trouwens! Cradle of Filth?
dan bij deze officieel 101
Ik heb geen facebook pagina. Heb wel een taartje in de Jamin wedstrijd, maar ik vind die hele wedstrijd zo een ongelofelijke FAIL dat ik daar niet eens meer stemmen voor hoef.
Eens, ik heb voor de gein ook meegedaan, maar ik zag al snel dat dat niets was en ging worden. Ach ja.... Maar bedankt voor je like, super
dan bij deze officieel 101
Ik heb geen facebook pagina. Heb wel een taartje in de Jamin wedstrijd, maar ik vind die hele wedstrijd zo een ongelofelijke FAIL dat ik daar niet eens meer stemmen voor hoef.
deze wedstrijd is ook niet echt ...gaat alleen maar om het aantal stemmen en niet om de mooiste creatie.
ik ben gewoon heel benieuwd hoe hoog we kunnen komen
Sta je al op veel stemmen?
Sta je al op veel stemmen?
nu 55 stemmen
volgens mij de 4e plaats
de 3 inzendingen boven mij zijn ook van het forum hier!!!
Dat is niet slecht natuurlijk! Zit er ook een prijs aan vast?
O ja, ik zie het, een keukenmachine...
Ik dacht dat ik ook mee deed, maar dat is dus niet zo, sorry voor mijn onwaarheid . Is dus een andere FB wedstrijd, kweet niet eens meer welke, erg hè..... nog meer
Oh sorry, ik zie nu dat we het over verschillende wedstrijden hadden... Ik heb het over de Jamin wedstrijd, kan je een jaar lang gratis bak producten winnen. Maar de app is bedroevend slecht en stemmen is ook niet echt makkelijk gemaakt...
Tamataartje
Ik bedacht me later pas dat je Rammstein bedoelde, al heb ik de trui van ze aan Hahahahaha
Ja Cradle of Filth mag er ook wezen, en zo heb ik er wel nog meer.
Wat vind jij nog meer mooi dan?
Like nr. 106 van mij
Like nr. 106 van mij
YAY!!! Dank je wel
Tamataartje
Ik bedacht me later pas dat je Rammstein bedoelde, al heb ik de trui van ze aan Hahahahaha
Ja Cradle of Filth mag er ook wezen, en zo heb ik er wel nog meer.
Wat vind jij nog meer mooi dan?
Best wel off-topic natuurlijk, maar wel leuk om mensen te ontmoeten hier die ook van metal houden
Ik hou van veel soorten metal, Opeth, Pain of Salvation, Machine Head, de oude Metallica, Slayer, pfff.... heel veel!!
En jij? En zijn er hier nog meer metal fans te vinden?
Volgens mij heb je mij toegevoegd op facebook he, daar heb ik vele bands staan
Maar onder andere
Korn
After forever (bestaat niet meer)
Leaves Eyes
Kudra Mata
The Temper Trap
Delain
Nigthwish (met de oudere zangeres)
Drowning Pool
en zo kan ik nog wel ffies doorgaan
Tamataartje
Heb trouwens een topic aangemaakt of er hier nog meerder metalfans zijn
Oh, goeie van jou! Ben benieuwd
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Bijna 100 likes, wie helpt me over die magische grens?