Onderwerp: staand letters
Wie weet hoe ik deze letters ook zo staand krijg? Fondant/marsepein?truc? Dit is een foto die ik op internet heb gevonden
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » staand letters
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie weet hoe ik deze letters ook zo staand krijg? Fondant/marsepein?truc? Dit is een foto die ik op internet heb gevonden
Tylose door je fondant, eventueel (cocktail)prikkertje erdoor doen, goed laten drogen. Dan in de taart prikken en voilá...... klaar!
Wil je geen prikker dan een dotje royal icing. Wel minder stevig en goed opletten dat je de royal icing niet gaat zien.....
Succes!
Tylose door je fondant, eventueel (cocktail)prikkertje erdoor doen, goed laten drogen. Dan in de taart prikken en voilá...... klaar!
Wil je geen prikker dan een dotje royal icing. Wel minder stevig en goed opletten dat je de royal icing niet gaat zien.....
Succes!
Is het beste om fondant od marsepein te gebruiken?
Fondant! Marsepein droogt zeeeeeeeeeeeeeeer langzaam uit........
Thx voor je snelle reactie!
En dan de volgende vraag :-) hoe heet deze set letters want heb al twee winkels bekeken maar helaas
Ze zijn van een oosterse fabrikant denk ik... Als je googlet op "letter uitstekers", en dan afbeeldingen, krijg je ze snel te zien, dan heb je ook de winkel die ze verkoopt.
En dan de volgende vraag :-) hoe heet deze set letters want heb al twee winkels bekeken maar helaas
patchshopgirl.nl/Webwinkel-Product-10308320/Alfabet-uitsteker-set.html
Dank jullie wel !!!
Die letters zijn leuk, ga ik onthouden!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » staand letters