Onderwerp: alleen met MBC 'bekleedde' taart
Voor mijn schoonmoeder. Ik wilde een keer een taart maken zonder marsepein/ fondant. Deze heb ik alleen een laag frambozenMBC aan de buitenkant gegeven. En wat frutselbloemen.
Ben er alleen zelf qua kleur niet tevreden over.
De MBC heeft geen kleurstof gekregen, die is gewoon roze van de frambozen, vervolgens die fondantbloemen vooraf gemaakt en gedacht, leuk roze, dat past vast bij het frambozen roze..
En hoe ik het toen in mijn hoofd haalde om het onderplastikje te laten liggen
(daarmee kun je zo makkelijk verplaatsen als je geen onderboard hebt en alleen dun taartkarton) Het lijkt nu voor geen meter. Vloekt allemaal bij elkaar.
Ik wilde hem eigenlijk niet plaatsen, maar vond het wel leuk eens een met MBC afgewerkte taart te laten zien.

In ieder geval, reuze lekker was hij wel weer:
Limoenyoghurtbavaroise, met frambozensaus met limoenschilletjes en frambozenMBC.

Maar ach, zo te zien kan tie alleen maar heerlijk smaken.

framboos is een lastige kleur om na te maken (en ja dat onderplasticding.... tsja.... 
Ik ben een nogal digitale dombo, veel meer dan de foto roteren lukt niet echt. Ik heb wel eens in photoshop gekeken, maar het duizelt mij dan van de mogelijkheden, waarvan ik niet precies snap wat de bedoeling is..
Soms druk ik wel eens op zo'n belichtingsknopje, maar veel snappen doe ik daar ook niet van.