1

Onderwerp: Ook nieuw

Hallo ik ben Madelon.

Ben op deze site gekomen omdat mijn dochter even had bedacht (wordt 20 januari 3) dat ik wel een winnie the pooh taart kon maken.
Heb me helemaal suf gezocht hoe ik een taart moet decoreren.  :grr:
Pff gelukkig staat hier veel informatie. En zo veel mooie foto's van taarten op. :Y
Jeetje ondertussen zoveel zin gekregen om een taart te maken dat ik de verjaardagsfeest van mijn dochter weer te ver vond.  :+
Dus ga ik eerst nog een taart voor schoonmoeders maken en wel in pip stijl. Morgen dus de taart bakken en vrijdagavond bekleden en decoreren. Heb er zin in. :D 
Had al even een ontwerp gemaakt op papier ziet er mooi uit al zeg ik het zelf haha nou nog op de taart. Tips helemaal welkom!

2

Re: Ook nieuw

Heel herkenbaar hoor. Ik heb vandaag net een taart gedecoreerd. Nu zie ik weer allemaal leuke dingen en wil ik eigenlijk nog wel een keer.

Die winnie de pooh gaat vast lukken. Heb je al enig idee of de een 3d taart gaat doen of een puzzeltaart?
Pip is ook leuk, en welkom op het forum.

Het leuke van deze site is dat als je even vast loopt met bakken, decoreren enz je hier heel snel antwoord hebt op vragen.

3

ik ga een puzzeltaart maken. Ik wil me eerst wat meer verdiepen in 3d.. Ik had al wel gezien dat winnie nog wel te doen is.. maar ja alleen winnie op de taart vond ik zo saai hahaah.

Hoi,
Ben zelf ook zin's kort lid.
En idd we zijn allemaal zo begonnen en op deze site krijg je veel advies.
Maar een iets grotere Winnie the pooh, met je dochters naam en haar leeftijd is ook erg leuk.
Slinger aan de zijkant van de taart en klaar!
Maar een paar ideeën :lol:
Heel veel succes en show je de foto.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.facebook.com/HetLiefsteTaartje

Welkom en succes!

groetjes, Karin

6

Hoi Madelon, welkom hier  :)

7

:Y of hij gelukt is of niet ik ga hem showen.. Dan heb ik altijd nog weer wat aan de feedback  ;)