1

Onderwerp: zouden jullie het aandurven?

Ik heb een bruidspaar dat om budgetaire redenenen een stapeltaart wil in de maten 25-20-15 voor 38personen liever niet groter... Zouden jullie dat aandurven? Ben zo bang dat t te weinig is.

Ze willen een strik bovenop dus nog een 10cm taartje erop lijkt me eigenlijk ook nietmooi...

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl

2

Re: zouden jullie het aandurven?

Als jij hoge kapsels bakt en mooi 3 of 4 x dun vult zijn deze maten echt wel zat voor 38 pers. Ik kom hier op de tabel al uit op 36 pers. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over dat het te weinig is

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

3

idd 34 tot 36 personen is het al en meestal word bruidstaart iets kleiner gesneden,dus genoeg!

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

4

Morgen dames!

Ik zou het doen zoals de wensen vande kant zijn. Zij willen niet groter maar wel de hoeveelheid mensen. Wat Karla schrijft is ook waar. Er worden niet zo vaak grote stukken gegeven bij een bruiloft.

Succes!

Super! Bedankt...

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl

6

past makkelijk

ik heb bij 25-20-15 de volgende aantal stukjes 18-12-8 = 38 stukjes

en vaak hoor ik van de mensen dat ze er nog meer stukjes uitgehaald hebben en ik maak mijn taarten meestal 7 cm hoog 2x gevuld

dus je moet het makkelijk redden
en extra hoog is dus niet nodig

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

7 Laatst bewerkt door Kenzoo (16-01-2013 09:15)

Wij hadden op onze bruiloft een 3-laags stapel van diezelfde afmetingen. Hadden er ruim genoeg aan, uiteindelijk zelfs voor meer dan 40 personen. Zelfs nog genoeg over om de volgende dag met onze ouders nog een stukje op te eten en een stukje om in te vriezen.

Onze taart was overigens gemaakt met cake en niet van biscuit. Cake valt toch al wat zwaarder dan biscuit.
En zeker op zo'n dan hoeven mensen geen hele punt taart, maar is een klein stukje voldoende. En dan zijn er nog altijd de mensen die geen stukje willen.

Make cake, not war :)

8

Ze ween het toch zelf, dat ze niet groter willen? Als ze weten dat ze 38 mensen krijgen, dan moeten ze gewoon zorgen dat er niet te groot gesneden wordt :Y :)

( Om deze reden geef ik dus gewoon een prijs per taart, moet ieder maar zelf weten hoe groot of klein hij snijd :) )

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>