Onderwerp: Zeemeermin taart voor Naomi met icing golven...
En een paar detail foto's.....
Hier kun je goed zien hoe klein het schildpadje is...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Zeemeermin taart voor Naomi met icing golven...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En een paar detail foto's.....
Hier kun je goed zien hoe klein het schildpadje is...
geweldig
thanks!
echt mooi.
vooral je golven zijn wijs met die kleur verschillen.
Heel mooi! Ook ik vind de kleurverschillen in de golven, maar vooral bij de zeemeermin echt geweldig!
Mooie zeemeermin geworden met die dust-effecten!
Vind je octopus een schatje!
Thanks. Ik zat nog zo te twijfelen of ik moest dusten met witte parelmoer of met goud. Manlief heeft uiteindelijk besloten dat het goud moest worden en ik ben behoorlijk blij met die keuze, is echt veel mooier met de groen/blauw. Ik heb de staartvinnen en randje bovenaan bewust wat blauwer gemaakt. De volgende keer ga ik proberen het poppetje ook te boetseren, leuke nieuwe uitdaging
Wauw wat een prachtige zeemeermin.
En je details zijn ook erg mooi. Kortom;
Thanks Ell&
ik vindt de golven wel heel erg mooi geworden
mooie taart
Thanks.
Echt top gemaakt!
Dank je wel Dorothea
Mooi hoor! Leuk idee met die golven...Top taart
heel erg mooi geworden!
Thanks
Echt mooi gedaan! Leuke ini-mini details en de golven zijn geweldig!
Dank je wel, heb een beetje met spuitzak, spateltje en kwast lopen hannessen om die golven zo te krijgen. Moet er vast grappig uitgezien hebben.
Wat een mooie taart, leuke details en die golven!
Geweldig! Mijn dochter naast me vind hem prachtig. Mam, maak jij die ook voor mij? uhhhh, even oefenen hoor
Thanks. Enne, Cincy K, oefening baart kunst. Als je de kneepjes van het vak leert kennen word het vanzelf makkelijker. Af en toe een workshop volgen heeft mij erg geholpen. Is toch makkelijker dan die foto How to's.
Leuke taart en inderdaad mooie golven!
Sneezle: je hebt nu voor elke taart in de verschillende rubrieken een nieuw topic geopend..............dat is echter niet de bedoeling, graag alles wat je op een dag plaatst in 1 parade per rubriek verzamelen.
Ik wist niet dat dat moest Karin09. Sorry, ik zal er voortaan op letten.
Super!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Zeemeermin taart voor Naomi met icing golven...