Helaas ik woon ook niet in de buurt, maar als er opnieuw geprint moet worden, kan je vraag wellicht beter naar vraag & aanbod 2e kans
Een frosty sheet zou je idd van het schutvel af moeten krijgen door hem 1 minuutje in de vriezer te leggen. Of eventueel eerst de plaatjes uitknippen en dit per plaatje te doen.
Voor een icing sheet heb ik deze tekst gevonden:
Heb je de sheet enige tijd bewaard, dan bestaat de mogelijkheid dat de sheet droog is geworden. De sheet voelt dan ook vrij stijf aan en kan mogelijk breken.
Dit kan je als volgt oplossen: sprenkel een paar druppels water op een keukenpapiertje of schoon doekje en leg dit 12 tot 24 uur in de zak bij de sheet , tussen het schutvel en de plastic zak in. Nooit aan de bedrukte kant van de icingsheet! Dan wordt de icingsheet weer iets zachter en zal minder snel breken bij het verwerken.
Ik heb geen idee of dit ook voor de frosty kan? Het barsten klinkt mij namelijk in de oren dat de sheet al een beetje is uitgedroogd
Of misschien was hij idd te koud en moest hij eerst weer bijkomen op temperatuur?? (ik raad maar wat, eigenlijk)
Succes met de sheet of met het vinden van iemand uit de buurt!
Groeten, Evelien
Zoek je een printje? Pb mij gerust.