Onderwerp: Sugarveil! Passion for Fashion én Mega Mindy
Afgelopen zaterdag (12 januari) heb ik een geweldige workshop Sugarveil gevolgd bij Tineke Hendrikse. Leuk om eens een workshop te krijgen van iemand waar je al zoveel over gelezen hebt! De workshop was hartstikke leerzaam en wat een geweldig spul is Sugarveil. Ik was er al weg van en wilde er al meer mee gaan doen, maar nu ben ik helemaal verkocht!
De taart heb ik thuis nog verder afgemaakt door de schoen en knoopjes toe te voegen. Ook heb ik het (goud)schilderwerk thuis gedaan.

Eigenlijk had ik nog zwangerschapsverlof, maar omdat deze mevrouw al 3 jaar op rij bij mij de taarten voor haar dochter bestelt (en een graag geziene klant is!), had ik ver voor de bevalling deze opdracht al aangenomen.
Ik was ervan overtuigd dat ze de taart zaterdags op zou komen halen, dus ik zou de de taart vrijdag op mijn gemak gaan maken. Had er zoveel zin in, de eerste taart weer na de geboorte van Ruben.
Vrijdagochtend om 10.00 uur stond ze echter ineens voor de deur! Bleek dus dat ze de taart die dag nodig had...Ik ben meteen aan de slag gegaan (gelukkig had ik al wat dingen klaar liggen) en 3 uur laten konden ze alsnog om de taart komen.
Nog nooit zo snel een taart gemaakt en voor het eerst ook niet echt genoten (maar ja, wat wil je
..).
Toch is het resultaat wel leuk geworden. Hoop dat jullie het ook vinden!

én dochter - 21 januari 2014
.
ik denk dan dat je je onderschrift mag aanpassen....
van harte nog
mèn, wat schrikken. In zo'n korte tijd zo'n stapel in elkaar draaien, ook al ligt de deco klaar, petje af hoor