1 Laatst bewerkt door Bolleke82 (15-01-2013 12:38)

Onderwerp: Hulp bij schelpjes enzo maken

Hey,

op 22 januari wordt mijn dochtertje 1 jaar  :)  en ik zou haar graag een supermooie (kleine zeemeermintaart) taart maken, maar mijn middelen zijn wel nogal beperkt, ik heb helemaal geen fondant mallen, en ook geen tijd meer om er te bestellen.

Weten julli hoe je zeewier, koraal, schelpjes en zo voort kan boetseren zonder mallen te gebruiken? Bestaan hier ook handige howto's van?

Haar feest is op 3 februari dus tegen dan zou ik een taart voor ongeveer 16 personen moeten af hebben  :s .

Alle tips en hulp zijn welkom, ik zou zowiezo een stapeltaart maken met evt een boltaartje bovenop als rots. (Of andere leuke ideëen zijn natuurlijk ook welkom  ;) )

2

Re: Hulp bij schelpjes enzo maken

koraal kan je zo maken van wat slierten

eetbare schelpen kan je ook halen bij een supermarkt , als het niet lukt om zelf te maken
zeebanket!  bij de bonbons afdeling!

kan je anders niet een mal lenen
en een krab en visjes en schildpadje en zo kan je wel boetseren , is niet zo heel moeilijk
even googlen en dan vind je het wel ergens

even op de pagina kijken van :  alles over taart
daar staat ook veel!

succes

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

3

Heeft maar 1 iemand ideetjes of hulp om zonder malletjes te werken, ik zie zoveel mooie taarten voorbij komen :(  Zijn die dan allemaal met malletjes gemaakt?

4

spidygirl schreef:

daar staat ook veel!

succes

Dank je voor de fijne link is zowiezo al een hele grote hulp  :D

5

Bolleke82 schreef:
spidygirl schreef:

daar staat ook veel!

succes

Dank je voor de fijne link is zowiezo al een hele grote hulp  :D

graag gedaan!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie